vaikeaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=((

Vieras
Haluaisin kuulla teidän mielipiteen tähän asiaan. Eli erosin poikaystävästäni muutama viikko sitten, koska sain tietää, että hän oli lähettänyt viestiä toiselle naiselle ja viestissä hän kertoi kaipaavansa häntä ja heidän yhteisiä hyviä aikoja. Viestissä hän kertoi, että on ajatellut naista todella paljon. Poikaystävä oli myös valmis näkemään tämän naisen jne. Järkytyin todella, kun sain tästä tietää ja pakkasin tavarat ja lähdin pois. Nyt poikaystävä pyytelee anteeksi ja haluaa jatkaa minun kanssa. Sanoo rakastavansa ja lupaa, ettei enää koskaan satuta minua millään tavalla. Mitä uskoa? Mitä te tekisitte tällaisessa tilanteessa?

Kyllä mä varmaan antasin mahdollisuuden jos rakastaisin. Itse tiedät tilanteenne parahaiten. Mutta voihan tuo olla herätys suhteellenne. Tai ainakin jos jäät sitä loppuiäksi miettimään että teitkö oikein... Anna mahdollisuus. Yksi. Toimi sydämesi mukaan. *hali*

muuttuuko se?Ei muutu voin sanoa.Se satuttaa sua aina uudelleen ja uudelleen niin kauan kunnes teet siitä lopun.
Miksi antaisit mahdollisuuden kusipäälle kun voit saada jonkun paljon paremman.

Mä en itte varmaan pystyis tuon jälkeen "luottamaan". Aina vaan miettisin että josko taas laittanut sille viestiä. Menetän helposti ihmisiin luottamuksen. Nimin. niin monesti pettynyt :(

meillä oli vähä tollane tilanne ekana vuotena kun asuttiin 600km päässä toisistamme. panin välit poikki ja mies tuli tajuihinsa (asiaan liittyi kyllä silmien avautuminen eksän suhteen) ja nyt ollaan yheksättä vuotta yhessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja =((:
Mietin vaan että miks mulle käy aina näin.

Sä olet liian nuori, ts. seurustelet keskenkasvuisten kanssa. Sellaista se vaan on niiden kanssa.

Mä peeseen. Noiden kaksilahkeisten on saatava juosta juoksunsa (toki joitain poikkeuksia on, kuten nyt kaikki ihmiset on erillaisia). Niillä on se "kukkoilu" vaihe jossa omaa egoa hivellään yhdellä jos toisella naisella. Ei osata päätää, yritetään sitoutua mutta menomono vipattaa liikaa.

AP se mies tulee vastaan sua vielä myöhemmin elämässä jos niin on tarkoitettu. En antaisi nyt uutta tilaisuutta; jos hän todella sinut haluaa tulet sen näkemään kyllä myöhemminkin. Itse ollut vastaavassa tilanteessa. Mies petti ja jätin hänet...meni vuosi ja hän alkoi taas lähestyä minua. Kertoi tunteensa, kuinka rakasti ja kuinka olikaan tehnyt väärän valinnan. Kyllähän se kirpaisi minuakin. Mutta oli uudessa suhteessa ja sen tein selväksi exälleni. En ole jäännyt miettimään asiaa sen enempää- Olen onnellinen nyt luotettavan puolison kanssa. Elämä on vaikea perustaa epäluottamuksen päälle. Kun ilmeisesti kuitenkin olette vielä yhteiselon perustusvaiheessa.

Yhteistyössä