Mitä jos paha voittaa hyvän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

The titityy

Vieras
Mitä jos paha olo voittaa sen mikä elämässä on hyvää?
Mitä jos tuntuu että millään ei ole mitään väliä?

Sanotaan että hyvä voittaa pahan, voittaako aina?

Älä nyt viitsi tuollaisia asioita koko ajan päässäsi miettiä. :hug: Oletko käynyt psykologilla/psykiatrilla? Ja äläkä nyt suutu, mutta minun mielestäni ei ole mitään kamalampaa kuin pienen lapsen äiti joka tappaa itsensä. Se on todella ala-arvoista ja oman napansa tuijottamista.

Minä tiedän tunteen, todella hyvin.
Tajuan myös sen, että elämässä minua pitävät varmasti enää lapset. Lapsille aina se oma äiti on tärkein ( oma äitini teki itsarin) mutta silti mietin, että mitä iloa tällaisesta äidistä lapsille on? :(

On ihan turhaa yrittää vedota siihen, että tekee itsekkäästi. Itsekästä se voi olla, mutta tässä vaiheessa ei kiinnosta enää muiden mielipiteet tai ylipäätänsäkään muiden tunteet. Paitsi lasten. Ja avomiehen. Mutta avomies löytäisi jonkun paremman joka ansaitsee hänet. Lapsille olen ainutkertainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minä tiedän tunteen, todella hyvin.
Tajuan myös sen, että elämässä minua pitävät varmasti enää lapset. Lapsille aina se oma äiti on tärkein ( oma äitini teki itsarin) mutta silti mietin, että mitä iloa tällaisesta äidistä lapsille on? :(

On ihan turhaa yrittää vedota siihen, että tekee itsekkäästi. Itsekästä se voi olla, mutta tässä vaiheessa ei kiinnosta enää muiden mielipiteet tai ylipäätänsäkään muiden tunteet. Paitsi lasten. Ja avomiehen. Mutta avomies löytäisi jonkun paremman joka ansaitsee hänet. Lapsille olen ainutkertainen.

Just tätä meinasin sanoa, että itsari on itsekäs teko.
Kannattaa lukea kirja 23 minuuttia helvetissä ja miettiä sitten vieläkö tekee mieli tehdä itsaria...
Ja vaikka et uskoisi Jumalaan ja helvetinkään olemassa oloon, niin et voi tietää varmasti... Jospa onkin niin, että se helvetti ja taivas onkin olemassa, vaikka et niihin usko? Ja sitten joutuisit sinne helvettiin.
Lasten takia kannattaa jaksaa, jos mitään muuta syytä et löydä elämään! Kyllä se aurinko aina sinne risukasaankin tiensä löytää!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaa lukea kirja 23 minuuttia helvetissä ja miettiä sitten vieläkö tekee mieli tehdä itsaria...
Ja vaikka et uskoisi Jumalaan ja helvetinkään olemassa oloon, niin et voi tietää varmasti... Jospa onkin niin, että se helvetti ja taivas onkin olemassa, vaikka et niihin usko? Ja sitten joutuisit sinne helvettiin.
Lasten takia kannattaa jaksaa, jos mitään muuta syytä et löydä elämään! Kyllä se aurinko aina sinne risukasaankin tiensä löytää!

Kun on tarpeeksi pohjalla, niin siinä ei todellakaan kiinnosta että joutuuko helvettiin vai taivaaseen. Näin se vaan on.
Ja vaikka kuinka olisi muiden mielestä itsekäs teko, niin teillä ei ole mitään hajua siitä millä tavalla minä näen ja tunnen asiat. Se on helppo mussuttaa, kun itsellä on kaikki hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kun on tarpeeksi pohjalla, niin siinä ei todellakaan kiinnosta että joutuuko helvettiin vai taivaaseen. Näin se vaan on.
Ja vaikka kuinka olisi muiden mielestä itsekäs teko, niin teillä ei ole mitään hajua siitä millä tavalla minä näen ja tunnen asiat. Se on helppo mussuttaa, kun itsellä on kaikki hyvin.

Millaisia vastauksia sä odotat, kun tänne kirjoitat tuntojasi? (oletko muuten ap?) Pitäiskö mammojen kuorossa huutaa, että tapa itsesi, se on ihan oikea teko sun tilanteessasi? Kun se ei ole. Masentunut ihminen pyörii itsesäälissä ja kurjuudessa vain oman napansa ympärillä ja kuvittelee (ei tiedä, vaikka luulee tietävänsä ) ettei kukaan hänestä välitä. Jos kuolisit, niin monta surevaa ihmistä jättäisit jälkeesi, se on varma! Hae ihmeessä apua mielenterveystoimistosta tai alkajaisiksi vaikka ihan terveyskeskuksesta! Sinun elämäsi on liian arvokas lopetettavaki jo nyt!

Yhteistyössä