Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Alkuperäinen kirjoittaja minä itte:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies soitti äsken ja sanoi että jos öljyauto tulee ennenkuin hän ehtii kotiin niin käski mennä varmistamaan, että laittavat sinne vain 2000 litraa.
Mies sanoi, että siihen on tilattu 2000 litraa sitä ja papereissa siellä lukee, että pitää soittaa ennen täyttöä vielä miehelle, mutta kun niistä ei kuulemma ikinä tiedä.
Meillä on kuitenkin 5000 litran öljysäiliö eli mitäs jos se vedettäiskin täyteen vaikka me ollaan tilattu vain 2000 litraa.
Mitäs sitten tapahtuis?
Teille tulis lasku 5000lirasta, tai niin paljosta kun sinne on laitettu. Niillä on siinä letkussa mittari, mikä mittaa säiliöön lasketun öljyn määrän.
Mutta en käsitä miksi me siitä kärsittäis? Jos on tilattu 2000 litraa ja toimittajalla lukee se papereissa ja lisäksi se, että sen öljyauton kuskin pitää soittaa miehelleni ennen kuin alkaa täyttää säiliötä niin miksi me kärsimme siitä, jos se äijä veteleekin sinne melkein 5000 litraa ölyä?
Miten te kärsisitte? Te käytätte sitä öljyä kuitenkin? Ainut mikä siinä mättäis, olis se, että te joutuisitte maksamaan kerralla enemmän, mutta tuollaisessa mokassa saisitte takuulla pidennetyn maksuajan tai osamaksun.
Tilaatte kuitenkin taas lisää, kun 2000litraa loppuu?!
Tilataan tietysti mutta maksaahan 5000 litraa öljyä vähän perkeleesti enemmän kuin 2000 litraa.
No tietty se maksaa enemmän, mutta usko mua, kun tuo 2000litraa teiltä loppuu, on öljyn hinta jo korkeampi kuin nyt. Ja niiden olis pakko antaa teille osamaksulla tai pitkälti maksuaikaa, kun moka olis niiden.
Mutta miks murehdit, vie öljyputken päähän lappu, jossa lukee, että saa laittaa vaan 2000litraa, ellet itse halua mennä kuskin juttusille.