Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Juulia:Me käytiin juuri venäläisten naapurien oven takana sanomassa että heidän poika kiusaa muita. He kiittivät kauniisti, ja ottivat pojan puhutteluun. Rasistikorttia ei vedetty esiin. Eikä vedetty silloinkaan, kun käytiin samasta syystä irakilaisperheen ovella. Mutta kun mennään suomalaisperheen ovelle, sanotaan että "ei ne meidän pojat oo, miksi meidän pojat saa aina syyt niskoilleen".
Pihassa on kolmesta perheestä kiusaajalapsia, joista yksi siis venäläinen, yksi irakilainen, ja kolmas suomalaisperhe.
Noinhan vanhemmat kai aina ajattelee. Mutta ei se mitään. Suomalaislapsia minä voin käydä itse uhkailemassa, mutta ulkomaalaisten lapsia en halua uhkailla.
No ongelma on kyllä ihan omassa päässäsi, jos et uskalla sanoa mitään mamu- tai mokulapsille...
Mun entinen mies on ulkomaalainen ja lapsi on tumma. Jos lapsi tekee pihalla jotain tuhmaa, niin ex on kiitollinen siitä että joku tulee sanomaan, koska ei hän voi tietää mitä pihassa tapahtuu (yhteinen lapsemme on 9 v) Harvemmin on kyllä ollut syytä tulla sanomaan mitään negatiivista.
näin meidänkin naapurissa,rouva suomalainen ja mies jostain päin afrikkaa.mutta silti minä olen valehtelija kun väitän (kun näin itse) että heidän poika potkii pihalla lasten leluja,muiden ei heidän omia..