Mitä jos haluaa toista, mutta seksi ei suju?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijaviesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijaviesti

Vieras
Onko teillä käynyt niin?

Mulla on yhden tutun kanssa ollut nyt hetken kiivasta seksiviestittelyä... Ja tunteet käy kuumana :D Ollaan sovittu päivä kun me tavataan, mutta nyt jäi jännittämään, että mitä jos kaikki onkin ihan plaah? Voikohan niin olla.. Tiedetään toisemme, ollaan tunnettu jo vuosia, kummallakin halut toista kohtaan.. Ei kai se voi olla mitenkään ihan kamalaa? Ei me nyt mitään suurta kuvaa olla annettu toisistamme viestittelyssä, vaan ihan "yleisiä" asioita ollaan puhuttu, ja enemmänkin se että me tavataan - kiihottaa.

Heh, kertokaa kokemuksia! Saakaa mun jännitystaso laskemaan! Oon ihan täpinöissäni täälä :)
 

Yhteistyössä