[QUOTE="vieras";26429536] Ihan oikeasti en usko, että seksistä saa yhtään mitään, jos ei ole edes vähän ihastunut.[/QUOTE]
Se ei ole sinun uskostasi kiinni. Toiset voi saada seksistä irti hyvinkin paljon vaikka ei tuntisi mitään toista kohtaan tai ei edes tuntisi koko ihmistä, toiset taas eivät nauti ollenkaan, jos eivät ole palavasti rakastuneita seksikumppaniin. Meitä on niin moneen junaan.
Se ei ole sinun uskostasi kiinni. Toiset voi saada seksistä irti hyvinkin paljon vaikka ei tuntisi mitään toista kohtaan tai ei edes tuntisi koko ihmistä, toiset taas eivät nauti ollenkaan, jos eivät ole palavasti rakastuneita seksikumppaniin. Meitä on niin moneen junaan.