Mitä isänpäivälahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mami"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tein kortin missä kuva isästä hassuttelemassa lapsen kanssa. Vauva maalasi sormiväreillä kortin/taulun. Kehystin myös kuvan vauvasta miehen työpöydälle laitettavaksi. Ostin grafiikkateoksen mikä sopii isänpäivään. Tarkoitus ostaa tai tehdä kakku ja yksi ruusu.

Lapset oli askarrelleet. Ostin arvan, leivon kakun ja teen sunnuntaina englantilaisen aamiaisen. Meillä ei monestikaan osteta varsinaiaia lahoja äitien- ja isänpäivänä. Ovat reilun viikon päässä kummallakin synttäreistä. Lahjukset hoidetaan silloin.

lapset on tehneet kortit ja ostin uuden kylpytakin, kun heitin vanhan roskiin (se tuli kitsestään kävellen kylppärin ovella vastaan).
Partakoneenkin se tarttis, mutta ostakoon itse - minä kun en tiedä mikä on hyvä ja miksi.

Oma isä saa ristikoita ja suklaata ja lasten isä kylpytakin ja suklaata + lasten askartelut (sama kuin yhdellä vastaajalla,täälläkin oli uudelle kylpytakille jo oikeasti tarvetta..)

[QUOTE="huhhuh";30413137]Ai isälles vai? Aika erikoista...[/QUOTE]

No mä luin ton Kirspen kommentin todella nopeesti ja yhdistin seuraavan henkilön kommentin (suihinoton) siihen perään. Eli "Vien kynttilän isän haudalle ja mies saa tyttären tekemän Suihinotto". Järkytyin sekunniksi tästä :O