Mitä iltapalaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
noh meillä löytyy tyttö 1v 6kk ja puuroa syö yleensä. Mut on myös aamuja jolloin syö muroja tai sit juksaa ja leipää. Niin ja maitoa. Ja iltapalaks kans.

Puuroja yritän vaihella niin ei tuu aina sitä samaa. Nyt tein vispipuuroa ison kulhollisen ja maistui :)

Tein katkeran myönnytyksen ja ostin broilerin koipireisipaloja :'( Vuoteen en ole mitään tehotuotettua tipuparkaa ostanut :/ Mutta jostain syystä likalle ei kelvannut koristeeksi auton alle jääneen pupun luut ja katsoi broiskunluut paremmiksi. Mitä minä taas en alkuunkaan ymmärrä. Niin ja siskonlikalla olisi ollut oravan pääkallo, mutta sekään ei likalle kelvannut. Eli junnu saa siis tänään boiskun koipia, jotta mä saan ne luut.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tein katkeran myönnytyksen ja ostin broilerin koipireisipaloja :'( Vuoteen en ole mitään tehotuotettua tipuparkaa ostanut :/ Mutta jostain syystä likalle ei kelvannut koristeeksi auton alle jääneen pupun luut ja katsoi broiskunluut paremmiksi. Mitä minä taas en alkuunkaan ymmärrä. Niin ja siskonlikalla olisi ollut oravan pääkallo, mutta sekään ei likalle kelvannut. Eli junnu saa siis tänään boiskun koipia, jotta mä saan ne luut.

Mistä ihmeen luista sää puhut??? Siis lapsesi haluaa broilerinluita koristeeksi?

Yhteistyössä