Mitä iloa on siinä, että seksissä vain toinen osapuoli saa tyydytyksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Beata"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"Beata"

Vieras
En ymmärrä miksi mun pitäisi ottaa mieheltä suihin ja itse olla ilman. Kun ilmeisesti jotkut tekee näin pitääkseen miehen tyytyväisenä eivätkä itse saa mitään.

Mä olen sitä mieltä, että jos seksiä on niin sitte kummankin pitää saada jotakin. Jos mä otan mieheltä suihin, niin mies saa sitten kyllä tyydyttää mut jollakin tavalla. Olisi sekin kummallista, että mies sormettaisi tai nuolisi eikä itse saisi mitään.

Ei kai sitä tarvii laskea yksi yhteen. Joskus toinen saa, joskus toinen, yleensä molemmat.
Meillä kyllä huomioidaan molemmat.
Mikään pakkohan ei ole yhdynnässä saada, pääasia että orgasmin saa jotenkin, lähes aina. :)
Naisen orgasmi lähtee ennen kaikkea pään sisältä. Joskun tietää että nyt ei oo semmonen olo että edes vois tulla vaikka yrittäis niin ei mua ainakaan haittaa silloin hoidella miestä extra-kivasti siitä edestä. :)

'Sitä se vaan on, feministit ajaa just tuota asiaa että naisen pitää huomioida mies.' Juu ja sitten ollaan katkeria kurttunaamoja ! :-) Ei mieskään välitä kurttunaamasta. Parempi antaa naiselle kunnon orkut ! :-) Pysyy tyytyväisempänä.

Noh, joskus niinkin mut harvemmin, kyllä yleensä molemmat "saa jotain". Mä tosin en tee sitä siis että mun _pitäis_ pitää mies tyytyväisenä, vaan siks että tiedän kuin paljon mies siitä tykkää, ja mä ainakin saan tyydytystä siitä et voin tuottaa miehelle hyvää oloa? Ja sitäpaitsi joskus jos itseä ei niin haluta niin silti voin ottaa suihin ja mies saa tyydytyksen. Mutta ei mun niin tarvii tehdä jos en tahdo. Ja, kuten sanottu, harvemmin näin, kyllä yleensä molemmat saa mitä haluaa.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
siis jos sait kiksit tosta mun suikkisketjusta,niin kyllä se joskus takasin päin tulee kanssa. Siis mun teki mieli aamulla antaa kiva startti päivään ;) eihän ne aina just sillä hetkellä mene tasan,mutta noin niin kuin yleensä menee. Mies antoi mun eilen nukkua pitkään ja heräs lasten kaa. Se oli kiva juttu. sit joskus esim saunassa antaa mulle siinä hoitoa vaikkei saisi ite mitn muuta kuin hyvän mielen antamisesta. Ps ostin muutes eilen tonttualus-asu setin ja ajattelin joku päivä vähän tonttuillakkin ;)

Tottakai molempien pitää voida nauttia seksistä, mutta ei pakosti aina juuri samaan aikaan. Se että tänään on vaikka miehen päivä ja huomenna mun, on ainakin mun mielestä ihan yhtä hyvä kuin että molemmilla on tänään orkkupäivä. Jos aina pitää saaha samaan aikaan, tulee hommasta ykspuolisempaa. Silloinhan esim. miehesi ei ikinä saa suuseksiä loppuun asti.... harva mies sitä sen jälkeen jaksaa ainakaan kovin intensiivisesti enää toista sormettaa. Parempi hoitaa se toisella kertaa.

Kyllä me välillä ollaan niinkin tehty että vaan toinen saa. Esim auton ratista on vaikea nuoleskella pimppaa etc.

Mies saattaa aamulla nuoleskella mut hereille ja jäädä itse ilman. Kai siinä vähän kiitollisuuden velkaan jää itse, tai jotain:D Illallahan voi sitten peuhata kunnolla kun lapset nukkuu, jne.

Ymmärrän hyvin jos lapsiperheissä harrastellaan tälleen, ja muutenkin tietty. Minä ainakin koen saavani todella paljon siitä että annan, aina ei tarvitse saada.

No onhan se jo evoluution kannalta ensisijaista, että mies saa. Ei se oo miehen vika jos nainen ei saa yhdynnässä.

kyllä se kuule on aika paljon kiinnis siitä miten kauan mies kestää! usko tai älä. toisekseen on kyse myös seksitaidoista ja siitä että osaa ottaa toisen tarpeet huomioon. siihen ei välttämättä tarvita kummoisia, hellyyttä arjessa,kauniita sanoja ja esileikkiä..

Mikä se on kiinni? Evoluutio vai?

[QUOTE="milka";29121240]kyllä se kuule on aika paljon kiinnis siitä miten kauan mies kestää! usko tai älä. toisekseen on kyse myös seksitaidoista ja siitä että osaa ottaa toisen tarpeet huomioon. siihen ei välttämättä tarvita kummoisia, hellyyttä arjessa,kauniita sanoja ja esileikkiä..[/QUOTE]

Mies saattaa aamulla nuoleskella mut hereille ja jäädä itse ilman. Kai siinä vähän kiitollisuuden velkaan jää itse, tai jotain:D Illallahan voi sitten peuhata kunnolla kun lapset nukkuu, jne.QUOTE]

Miehesi taitaa todellakin olla klassinen esimerkki miehestä, että voi tehdä vain yhtä asiaa kerrallaan :D Etkö ole sanonut sille että samalla kun nuolee, voi hanskata itseäänkin?

Mies saattaa aamulla nuoleskella mut hereille ja jäädä itse ilman. Kai siinä vähän kiitollisuuden velkaan jää itse, tai jotain:D Illallahan voi sitten peuhata kunnolla kun lapset nukkuu, jne.QUOTE]

Miehesi taitaa todellakin olla klassinen esimerkki miehestä, että voi tehdä vain yhtä asiaa kerrallaan :D Etkö ole sanonut sille että samalla kun nuolee, voi hanskata itseäänkin?

Jokainen taplaa tyylillään. Olen ihan tyytyväinen että edes se yksi asia kerrallaan hoituu.=) Huonomminkin vois olla.

[QUOTE="vieras";29121255]
Miehesi taitaa todellakin olla klassinen esimerkki miehestä, että voi tehdä vain yhtä asiaa kerrallaan :D Etkö ole sanonut sille että samalla kun nuolee, voi hanskata itseäänkin?[/QUOTE]

Mies saattaisi tulla ajatelleeksi, että hittoakos minä tässä hanskaan, kun tarjolla on kuumaa rakoakin. Sitten aamutoimet menisivät aivan pipariksi, heh heh.

Yhteistyössä