Mitä ilkeää pyytää -05 Jovi air-yhdistelmistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hinnoitteluapua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
No Joveista en maksais 200? kun uusia parempia saa 300e ja jo 3v. vanhat, max 50?

No en nyt kuitenkaan ilmaiseksi anna, ellei joku lähisukulainen alkaisi poikimaan... Ja ovat todellakin 3 vuotta vanhat malliltaan, käyttöön otettiin vasta tammikuussa-06 ja vähällä käytöllä olleet.
Mutta kiitos "mielipiteestäsi"

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja hinnoitteluapua:

Eikö mielipide kelvannut??

No enhän minä tässä ole mitään mielipiteitä kelpuuttamassa tai hylkäämässä? Minähän kiitin!!?? Luulin olevani kohtelias, mutta osa porukasta näköjään ei kohteliaisuuksiin ole tottunut...

No enhän minä tässä ole mitään mielipiteitä kelpuuttamassa tai hylkäämässä? Minähän kiitin!!?? Luulin olevani kohtelias, mutta osa porukasta näköjään ei kohteliaisuuksiin ole tottunut...

Kun laitat sanan lainausmerkkeihin, on hieman vaikea uskoa että ilman ivaa sitä tarkoitit.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:

Kun laitat sanan lainausmerkkeihin, on hieman vaikea uskoa että ilman ivaa sitä tarkoitit.

En laittanut sanaa KIITOS lainausmerkkeihin, eli otapas ne lukulasit laatikosta nenälle.
Mutta voithan sinä uskoa mitä hyvänsä tai olla uskomatta. voihan olla ettei mulla edes ole mitään vaunuja....

jovit on mielestäni huonot rattaat,mutta kaikki ei varmasti ole sitä mieltä aina kannattaa kokeilla. kuitenkin jos uusia saa 300? ei vanhoista voi 200? olettaa saavansa. joten laita vaikka hinnaksi 150? jos huutonettiin laitat myyntiin ni tulee viä rahtikulutkin ostajalle.

Alkuperäinen kirjoittaja kiira:
jovit on mielestäni huonot rattaat,mutta kaikki ei varmasti ole sitä mieltä aina kannattaa kokeilla. kuitenkin jos uusia saa 300? ei vanhoista voi 200? olettaa saavansa. joten laita vaikka hinnaksi 150? jos huutonettiin laitat myyntiin ni tulee viä rahtikulutkin ostajalle.

En ole mitään olettanutkaan, täältä hain vähän hintaesimerkkejä kun en ole sattuneesta syystä viime vuosina käytettyjen (tai uusienkaan) hintoja seurannut.
Mutta en silti usko että uusia Joveja saa 300?lla ja sellaisenhan toivon nämäkin yhdistelmät ostavan, joka "ymmärtää" tämän merkin päälle.
Itse en esim. jotain Brioja tai Teutenia ottanut ilmaiseksikaan, joten nämä ovat makuasioita.

Ja huutikseen en laita, koska emme asu missään ruuhkasuomessa ja en näin isoja/kalliita vehkeitä tohdi myydä ostajan näkemättä, eli toimitustapana olisi ainoastaan nouto.

Meillä on jovi airit ja täällä maalla ainakin ihan todella hyvin toiminu kun isot pyörät ni pääsee hyvin hiekkateilläkin, ja hyvät työntää, tilavat vaunut.
"kauppareissuja" varten sitte ollu ketterämmät vaunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhka:
Meillä on jovi airit ja täällä maalla ainakin ihan todella hyvin toiminu kun isot pyörät ni pääsee hyvin hiekkateilläkin, ja hyvät työntää, tilavat vaunut.
"kauppareissuja" varten sitte ollu ketterämmät vaunut.

Niinpä, hiekkateitä täälläkin riittää ja talvisin lunta, ja mitään huonoja puolia en ole vaunuissa huomannut, tosi kevyet työnnellä auraamattomillakin teillä.
Mutta eivät ehkä sovi himoshoppailijalle, itsellä ei ollut tarvista vaunuaikaan sopiakaan pieniin putiikkeihin.

Meillä on jovi airit, ihan täällä kaupungissa ja erittäin hyvin ovat palvelleet. Vaikkakin nostaessa ovat raskaat, niin erittäin hyvät ja kevyet työntää, kuitenkin rakenteeltaan jämäkät eikä mitkään rimpulat :)

Uusina saa nykyään hintaan 380e, että ei niistä ihan älyttömiä voi pyytää, mut kyllä mä enemmän pyytäsin kun ton 50e.
Kahdet olen lähiaikoina nähnyt myynnissä paikallisella myyntisivustolla ja toisten hinta oli 200 ja toisten vähän päälle.. Ja ilmoitukseenhan voi laittaa jonkun suunnan ja lisätä että "tee tarjous" ja katsoa mitä niistä tarjotaan. Jos ei ihan hirmu kiire ole niistä eroon päästä niin mä tekisin noin ja kattelisin miten käy. Voihan niitä sitten kaupitella uusiks jossei ekasta ilmotuksesta tärppää.

Alkuperäinen kirjoittaja tässä:
http://www.babyshop.fi/product_catalog.php?c=38

Täältä saa UUSIA alle 400?. Max. 100? maksaisin noista vaunuista, paremmista enemmän...

Kyllä mekin maksettiin alle 400 uusista vaikka ostettiin eri paikasta, ei ne tuon enempää maksa =)
Ja näistä ei kyllä mitään oo jääny puuttumaan et ite en mitään 700 maksais pelkästä merkistä..

Yhteistyössä