Mitä ihmettä voin tehdä tässä asiassa? Luovutin kissan ja nyt tämä henkilö ei jätä minua rauhaan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nuuh";28348393]Miksi annoit miehesi ottaa kaks vuoden vanhaa leikkaamatonta kissaa vaikka poika on allerginen? Mihin se toinen kissa on viety?[/QUOTE]

En antanutkaan.. hän otti. Narsisti tapaus josta onneksi eroon pääsin mut eipä siinä paljon ollu miulla sananvaltaa missään. Pojan allergiasta ei vielä tietty tuolloin kun aikaisemmin ei eläimiä ole ollut. Toinen kissa lähti kauemmas uuteen kotiin koska hyökkäili tämän toisen kissan kimppuun ja lopussa alkoi sähistä meille kaikille. Sanottiin toki tästä uudelle omistajalle mutta halusi kissan koska oli juuri samannäköinen kuin edesmennyt kissansa. Mikäpäs sitten siinä jos tykkää.

Joo, ei se kyllä voi tehdä susta ilmoitusta yhtään minnekään, että sen takia voit olla huoletta. Ja luulis uuden omistajan tajuavan, että ei se ole niin yksinkertaista tuo kodinvaihto eläimelle. Koittakoon siis nyt totuttaa ja pärjätä, tahi antaa elukka eteenpäin.

Ja jos tulee vieläkin yks viesti siltä, niin sano että teet ilmoituksen poliisille häirinnästä.

En antanutkaan.. hän otti. Narsisti tapaus josta onneksi eroon pääsin mut eipä siinä paljon ollu miulla sananvaltaa missään. Pojan allergiasta ei vielä tietty tuolloin kun aikaisemmin ei eläimiä ole ollut. Toinen kissa lähti kauemmas uuteen kotiin koska hyökkäili tämän toisen kissan kimppuun ja lopussa alkoi sähistä meille kaikille. Sanottiin toki tästä uudelle omistajalle mutta halusi kissan koska oli juuri samannäköinen kuin edesmennyt kissansa. Mikäpäs sitten siinä jos tykkää.

Nuoret kissat (etenkin sisarukset) "hyökkäilevät" toistensa kimppuun leikkiessään. Hieman arveluttaa miten olette kissaa kohdelleet, jos se on alkanut teille sähisemään.

Älkää vain ikinä uutta lemmikkiä ottako, jos niiden kohtalo noin vähän hetkauttaa. Kaksivuotias kissa kolmannessa - kohta varmaan neljännessä kodissa. Ei ihme, jos se alkaa oireilemaan. Itse ottaisin kissan takaisin, varmistaisin sille hyvän kodin tai jos se ei onnistuisi päästäisin kissan parempaan paikkaan.

Meille tuli myös viime syksynä uusi kissa (tosin pentu) ja ei sekään tullut heti toimeen meidän muiden kissojen kanssa, se on ihan normaalia. Aikaa se ottaa.

Feliwayta kannattaa olla aina tuommoisissa tilanteissa jotka kissalle stressaavia, meillä auttanut monesti.

Nuoret kissat (etenkin sisarukset) "hyökkäilevät" toistensa kimppuun leikkiessään. Hieman arveluttaa miten olette kissaa kohdelleet, jos se on alkanut teille sähisemään.

Älkää vain ikinä uutta lemmikkiä ottako, jos niiden kohtalo noin vähän hetkauttaa. Kaksivuotias kissa kolmannessa - kohta varmaan neljännessä kodissa. Ei ihme, jos se alkaa oireilemaan. Itse ottaisin kissan takaisin, varmistaisin sille hyvän kodin tai jos se ei onnistuisi päästäisin kissan parempaan paikkaan.

ilmaisin asian hieman väärin.. toinen kissa ei vaan hyökkinyt vaan karvat lenteli tämän toisen turkista. Sähinä ja muu alkoi koska EX mieheni oli kovakourainen eläimiä kohtaan. Alkoi luimuttaa ja pelkäsi joten se on osa syy miksi annoin tämän toisen kissan pois mutta en alkanut eritellä tänne syitä. EX mieheni oli narsisti, eläimiä kohteli väärin, hommasi minulle monen tonnin velat jne. Mutta ei siitä tämän enempää. Minä hoidin kissat ja ostin niille lelut, ruoat ja kaiken tarvitseman.

Mä en pysy kärryillä. Onko tämä kissa josta uusi omistaja valittaa se kissa jota toinen kissa on kurmuttanut? Tämän lisäksi se on saanut osansa ex:n "en tajua kissoja mutta otin sellaiset" -asenteesta? Jos näin on niin kissa taisi mennä väärään kotiin. Sille olisi pitänyt etsiä rauhallinen koti jossa se on ainoa kissa sellaisen _ihmisen kanssa joka ymmärtää_ kissoja.

Yhteistyössä