Mitä ihmettä voin tehdä? Huuto.netistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Surullinen"

Vieras
Huusin osta heti tuotteen jonka maksoin ja mulla on siitä kuitti. Seuraavana päivänä maksusta, myyjä antoi mulle negan ja perusteli että kohde lunastamatta. Olen yrittänyt ottaa häneen yhteyttä, muttei vastaa. Tästä alkaa olla jo yli viikko eikä tuotetta kuulu. Mitä minun pitäisi tehdä?

Tarkistin kuitin ja kaikki on ok. Tosin myyjä laittoi negan jo seuraavana päivänä huudon päättymisestä vaikka heti huudon tehtyäni maksoin sen toisesta pankista ja ilmoitin myyjälle että 2 pankkipäivää menee ainakin. Eikös tämä ole ihan normaali käytäntö, tiedoissa ainakin luki että antaa maksuaikaa viikon ja eihän raha olisi millään ehtinyt seuraavaksi päiväksi.

Itsekin mietin että sanoisinko tekeväni rikosilm. jos tuotetta ei ala kuulua.

Miksi ihmeessä sain negaa??

[QUOTE="Surullinen";24276364]Tarkistin kuitin ja kaikki on ok. Tosin myyjä laittoi negan jo seuraavana päivänä huudon päättymisestä vaikka heti huudon tehtyäni maksoin sen toisesta pankista ja ilmoitin myyjälle että 2 pankkipäivää menee ainakin. Eikös tämä ole ihan normaali käytäntö, tiedoissa ainakin luki että antaa maksuaikaa viikon ja eihän raha olisi millään ehtinyt seuraavaksi päiväksi.

Itsekin mietin että sanoisinko tekeväni rikosilm. jos tuotetta ei ala kuulua.

Miksi ihmeessä sain negaa??[/QUOTE]

no joko se tyyppi on huijari, jolla ei oo aikomustakaan lähettää mitään tuotetta(onko silä muita palautteita?) tai sitte sille on käyny joku lapsus ja on luullu suo joksiki muuksi tyypiksi, ja nyt on kesäloman vuoksi tavoittamattomissa..

Myyjällä on aika monta negaa mutta positiivisia myös aika paljon, haluan uskoa että vahinko käynyt. Miten kauan pitäisi odottaa postia? Kupasi tiedoissaan postittaa heti kun näkyy mutta on pakosti näkynyt kohta viikon.

Yhteistyössä