E
"epätoivoinen"
Vieras
Alkaa olla hermot ja voimat niin loppu. 4-vuotias tyttömme on jo monta kuukautta pissanut vähän väliä housuun (ei siis tule kaikki, vaan vähän kerrallaan, housut kuitenkin kastuu), monta kertaa päivässä siis. Välillä pitkiäkin taukoja ettei pissaa ja sitten taas yhtäkkiä pissaa monta kertaa päivässä. Tätä tapahtuu useimmiten tytön leikkiessä ulkona, joskus harvoin sisällä (esim. jos ollaan kylässä). Tulehdusta tytöllä ei ole, lääkäri aikoi vielä konsultoida lastenlääkäriä, että jatketaanko tutkimuksia, mutta luultavasti ei. Lääkärin mukaan pissaaminen johtuu siitä, että päiväkodissa on oppinut "niin hyvälle" kun ei tarvi itse huolehtia pissahädästä, kun vessassa käydään niin usein. Ainoa apu on siis kasvattaminen.
Olen yrittänyt hoitaa asian mahdollisimman huomaamattomasti, olen yrittänyt hyvällä, mutta ei, mikään ei auta. Mitä ihmettä teen seuraavaksi? Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta? Tätä on siis kestänyt jo monta kuukautta.
Olen yrittänyt hoitaa asian mahdollisimman huomaamattomasti, olen yrittänyt hyvällä, mutta ei, mikään ei auta. Mitä ihmettä teen seuraavaksi? Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta? Tätä on siis kestänyt jo monta kuukautta.