Mitä ihmettä teen miehellä joka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "annaleena"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"annaleena"

Vieras
...ei hoida talousasioitaan
...jonka omat menot ovat tärkeämpiä kuin perheen
...jolla on ollut suhde kaverinsa tyttökaverin kanssa
...jonka minä pääsääntöisesti elätän
...joka jaksaa joka päivä kuittailla siitä että en tee tarpeeksi kotitöitä (teen itse kahta työtä)

Mutta

...joka on hyvä isä
...tekee todellakin kotihommia
...sanoo kaikesta huolimatta rakastavansa minua
...jonka maailmankatsomus on hyvin lähellä omaani

Mitä sinä tekisit?

Ottaisin puhutteluun ja latoisin faktat pöytään. Sanoin, ettei kenelläkään ole oikeutta vain loisia ja vieläpä arvostella toista. Tekisin miehen kanssa toimintasuunnitelman, miten edetään tästä eteenpäin (miehen työ, koulutus, muut prospektit) ja keskusteltaisiin sen aiheuttamista muutoksista ja töidenjaosta, menoista yms.
jos mies on niin tyhmä, ettei osaa/halua näistä puhua, miettisin, jaksanko jatkaa vai en, ja keskustelisin myös siitä miehen kanssa. Miten se menisi sitten, tekisin päätökseni sen pohjalta.

[QUOTE="vieras";23323952]Mitä sinä yleensä teet ihmisillä? Onko parisuhde sinulle vaihtokauppaa vai yhteistäelämää?[/QUOTE]

Ehkäpä mietin jäädäkö vaiko eikö..:( Mutta kiitos kun ymmärrät

[QUOTE="annaleena";23323975]Ehkäpä mietin jäädäkö vaiko eikö..:( Mutta kiitos kun ymmärrät[/QUOTE]

En ymmärrä kysymyksesi asettelua, ymmärrän sen että parisuhteessa eläminen on ongelmallista. Jos tekee mieli erota niin oman kokemukseni kautta voisin sanoa että silloin kannattaa erota, se mieli ei yleensä siitä muutu.

Yhteistyössä