MITÄ IHMETTÄ TÄÄ VOI TARKOTTAA ? asiaa raskaudesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölömö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölömö

Vieras
Viikkoja 28 kasassa, kaikki mennyt tähän asti hyvin, ei minkäänlaisia komplikaatioita. Toinen raskaus kyseessä.
MUTTA nyt noin viikon ajan tulee joka päivä kipeitä supistuksia, 1-4 peräkkäin noin 5-10min välein ja sitten loppuu, ei mitään enää sen jälkeen.
Ja tää tapahtuu ihan levätessä, ei siis omasta mielestä voi johtua siitä että rehkisi liikaa.

Alkoi vaan pelottaa, että ei kai tää nyt meinaa syntyä etukäteen :/

En viitsisi turhaan soitella ä-polille, ei niin kovin mukavia kokemuksia edellisestä raskaudesta, mitään ei otettu tosissaan jos sinne soitti..

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Ootko sä neuvolassa jutellut noista?

Olen, ei kuulemma ole vakavaa kun tulee vain muutamia. Mua vaan alkanut nyt lähipäivinä pelottamaan että onkohan paikat tuolla alapäässä ihan kuosissa vielä. Ehkä tää on jotain omaa hätäilyä vaan..

Ei kuulosta normaalilta. Äidilleni kävi jotain tuon tapaista ja joutui lääkitykselle että raskaus jatkuisi loppuun. Synnyin silti hiukka aikaisin.

Sinuna olisin jo soittanut poliisin, palokunnan, pelastussukeltajat ja vapaamuurarit ja synnytyssairaalaan kysyäkseni neuvoa.

Ehkei se ole mitään? Mutta kuulostaa ihmeelliselle. Voi olla että olen vain tietämätön.

Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
ihan normia loppuraskaudessa,kroppa valmistuu pikkuhiljaa..jos tulee muutama niin ei se mitään meinaa. jokos sulla on ollu toinen lääkärineuvola?

ei ole ollu ensimmäistäkään, kuulemma eka ultra korvaa nykyään ensimmäisen lääkäri neuvolan ja toinen lääkäri neuvola on vasta kuun lopussa. no jos on normaalia loppuraskaudesta niin sitten tää ei kyllä mulla ole normaalia, kun viikkoja se 28 vasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
ihan normia loppuraskaudessa,kroppa valmistuu pikkuhiljaa..jos tulee muutama niin ei se mitään meinaa. jokos sulla on ollu toinen lääkärineuvola?

No eihän ole,mulla ei tän kakkosen aikanakaan tullut kipeitä suppareita ekan kerran rv35 ja silloin jo toi meinasi syntyä,syntyi sitten "vasta" 36+6

Yhteistyössä