mitä ihmettä tää nyt on :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Tilanne siis NÄIN tyhmä...
En periaatteessa voi olla raskaana, koska käytämme kondomeja.. MUTTA
minulla on kellontarkat menkat 28 päivää AINA ollut! Nyt kuitenkin menossa jo kp 34/28 eikä menkkoja näy eikä kuulu.

Toissa viikolla (n. kp22) minulta tuli pari päivää ruskeaa tuhrua (pikkuhousun suoja riitti) joka sitten loppui kuin seinään... Ja nyt viime perjantaina (eli kun menkat olivat päivän myöhässä) tuli voimakas kipu oikealle alavatsaan joka oli aivan samanlainen kuin minun normaali "oviskipu" (jos se siis on ovista)...
Mietin että voiko liittyä mahdolliseen raskauteen vai onko kierto nyt vain ekaa kertaa sekaisin ja ovulaatio tulikin perjantaina ...

Testi oli lauantaina vielä negatiivinen.... :( Ja samoin eilen illalla...

voiko tuommoinen kipu olla alkuraskaudessa edes normaalia? kesti muutaman tunnin.

kyllähän alavatsakivut on normaaleja alkuraskaudes mut voi olla niinkin et esim sillo ko pientä vuotoa tuli niin sillo ois ollu ovis ja siten esim jos menkat tulis sen 14 pvää ovulaatiosta niin menkkojen tulis alkaa kp 36.

Tai sit se voi olla et sillo vuodon aikaan oli ovis ja oot raskautunu mut testissä ei viel näy ja se kipuilu ois ollu kiinnittymiskipuja tms. Tämmöstä mulle ainaski tulee mieleen. Kun jos ois raskautunu ni sillonhan ei välttämät olis testeis sillo näkyny, testasikko minkälaisel testillä? Kuinka herkällä? Tosin jos ootte aina kumin kans alusta loppuun tehny eikä se rikki oo menny ni sit et kyllä raskaanakaan ole vaan se ovulaatio on vain viivästyny syystä tai toisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
kyllähän alavatsakivut on normaaleja alkuraskaudes mut voi olla niinkin et esim sillo ko pientä vuotoa tuli niin sillo ois ollu ovis ja siten esim jos menkat tulis sen 14 pvää ovulaatiosta niin menkkojen tulis alkaa kp 36.

Tai sit se voi olla et sillo vuodon aikaan oli ovis ja oot raskautunu mut testissä ei viel näy ja se kipuilu ois ollu kiinnittymiskipuja tms. Tämmöstä mulle ainaski tulee mieleen. Kun jos ois raskautunu ni sillonhan ei välttämät olis testeis sillo näkyny, testasikko minkälaisel testillä? Kuinka herkällä? Tosin jos ootte aina kumin kans alusta loppuun tehny eikä se rikki oo menny ni sit et kyllä raskaanakaan ole vaan se ovulaatio on vain viivästyny syystä tai toisesta.

Tein kyselyn tuonne mitäs nyt palstalle tuosta, että jos on kumista huolimatta tullu raskaaks niin onko kumi mennyt näkyvästi rikki ja suurin osa vastasi ettei ole :S

Mutta kyllä taidan nyt luottaa siihen että alkavat kp 36 tai siis ehkä jopa viikon päästä vasta... kääks! ärsyttävää!

myymä, niinpä! Noh mutta joskus ovis vain vähän viivästyy ja toivotaan ny ettet raskaana oo jos kerran kumia ootte käyttänä :) Vai haluisikko olla?

no kyllä mä nyt halusin olla :D Ihmismieli on ailahteleva.. Raskaus ei olisi siis suunniteltu mutta vauvakuume kasvaa mitä enemmän miettii. tarkoitus olisi ryhtyä hommiin vasta loppuvuodesta mutta kuitenkin.... oishan se :)

aa okei :D no sit :D must vaan jotenki tuntuu et menkat sieltä tulossa on jos kumi kerran käytössä on ollu.. Ja et ovis vain ollu myöhäs mut toivotaan silti parasta!! =) Onks muutoin sit oireita raskauteen liittyen?

aa okei :D no sit :D must vaan jotenki tuntuu et menkat sieltä tulossa on jos kumi kerran käytössä on ollu.. Ja et ovis vain ollu myöhäs mut toivotaan silti parasta!! =) Onks muutoin sit oireita raskauteen liittyen?

Eipä oikein ole, joten siksi tämä turhaa onkin! noh, ei se kuumeilu kai haitallistakaan ole :D voi olla kylllä että joutuu aikaistaa vauvasuunnitelmia ... :)

Yhteistyössä