kysyn vielä täältäkin... (kiertosekaisin/raskaus?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Pahoittelut jo niille jotka ei jaksa tätä mun ainaista jauhamista samasta asiasta... sapettaa vain!

Tilanne siis NÄIN tyhmä...
En periaatteessa voi olla raskaana, koska käytämme kondomeja.. MUTTA
minulla on kellontarkat menkat 28 päivää AINA ollut! Nyt kuitenkin menossa jo kp 34/28 eikä menkkoja näy eikä kuulu.

Toissa viikolla (n. kp22) minulta tuli pari päivää ruskeaa tuhrua (pikkuhousun suoja riitti) joka sitten loppui kuin seinään... Ja nyt viime perjantaina (eli kun menkat olivat päivän myöhässä tuli voimakas kipu oikealle alavatsaan joka oli aivan samanlainen kuin minun normaali "oviskipu" (jos se siis on ovista)...
Mietin että voiko liittyä mahdolliseen raskauteen vai onko kierto nyt vain ekaa kertaa sekaisin ja ovulaatio tulikin perjantaina ... (KP 29/28). Aika mahdotonta vai mitä?

Testi oli lauantaina vielä negatiivinen.... Ja samoin eilen illalla...

voiko tuommoinen kipu olla alkuraskaudessa edes normaalia? kesti muutaman tunnin.

mie kävisin vielä terveyskeskuksessa tekemässä testin, ne on tarkempia, ja voihan syynä olla et menkkoja kuulu stressi, tai perheen väliset riidat tms. elämänmuutokset.

tiedätkös myymää :D mä juoksin tollaisen kivun takia lääkärissä ku luulin että umppari tulehtunut(hysteerinen kun aina olen)mutta se olikin sitten kiinnittymiskipua ja aloin odottaa tyttöä silloin.
:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja kuu:
Jospa se tuhru vuoto oli menkat ja nyt menossa jo uus kierto.....

no sitten oli kyllä ihan äärettömän lyhyt kierto ja hyvin niukat menkat :P

Mulla kierto yleensä 35pv, mut viimeks oli vaan 28pv, mitä todella ihmettelin, koska mulla ihan aina ollu pitkä kierto. Sulla voi olla myös hormoonihäiriö.... kantsii kysellä lääkäriltä....

Niin tai se tuhru oli myöhästynyt ovulaatio ja menkat alkaa sen vuoksi myöhässä. Itselläni ollut muutaman kerran noin ja vähän aika sitten oli siskolla. Kyllä se nega yleensä nega on. Ajattelen tosi positiivisesti. Mutta toivottavasti tilanne selviää pian.

Alkuperäinen kirjoittaja almie:
Niin tai se tuhru oli myöhästynyt ovulaatio ja menkat alkaa sen vuoksi myöhässä. Itselläni ollut muutaman kerran noin ja vähän aika sitten oli siskolla. Kyllä se nega yleensä nega on. Ajattelen tosi positiivisesti. Mutta toivottavasti tilanne selviää pian.

Tää voi kyllä olla... :)