Keskenmeno vai mitä ihamttä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minä vaan

Jäsen
29.05.2004
883
0
16
Kyselisin nyt epätietoisena tälläistä kun minulla piti menkat alkaa viime viikon tiistain matta alkoivatkin kaksi päivää myöhässä ja päivän tuli aivan juoksemalla verta ja sitten vuoto olikin yhtäkkiä sellaista ruskeaa tuhrua niin kuin menkkojen lopussa ja sitä kesti pe- seuraavan viikon to...perjantaina alkoi taas vuotaan uudelleen reilumman puoleisesti ja ja edelleen oikein kunnola tiputtelee verta...mistä voi johtua tälläinen?raskaustesti näyttää negaa ja normaalisti menkat on hyvinkin säännölliset ja kestää noin 5-7-päivää ja vuoto ei kovin runsasta...ex testin pitäis näyttää plussaa jos on ollut raskaana ja sit menee kesken..oonko mennyt kesken vai voiko hormoonit joskus heittää näin "häränpyllyä"??? Aikasemmassa raskaudessani mulla lähti alulle kaksi mutta toinen meni kesken viikolla 6 mutta silloin tosiaan testi näytti plussaa..nyt ei..siis olen ihan ymmällä!! Pliiiiis auttakaa!!!

Jostain luin, että naisilla yleensä elämänsä aikana useampia keskenmenoja, joista ei kuitenkaan itse tietoisia. Yleensä vuodossa jotain "normaalista" poikkeavaa, muttei kuitenkaa sellaista, josta osaisi oikeasti huolestua.

Tosin nuo hormoonitkin ovat sellaisia, että saattavat aiheuttaa mitä ihmeellisempiä asioita.

Yhteistyössä