H
Hyiyäk
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Äitii;29086060:Jos tämä on provo, niin näitä sattuu kyllä ihan oikeastikin. Muutimme vasta ja lapset vaihtoivat uuteen kouluu. Olen tässä syksyllä huomannut että monissa perheissä todella on ongelmia ja näitä lasten yksin jättämisiä paljonkinikävä kyllä. Yksi tapaus esim. Jossa 8v jää yksin kotiin koko yöksi ja vanhemmat menevät viihteelle. Lapsi lahjotaan herkuilla jäämään yksin. Toinen tapaus jossa lapsi ei pysty menemään kotiin koulun jälkeen kun äiti seukkaa isäpuolen kans joka on väkivaltainen, huutava ja pelottava. Mulla itselläni tuntuu todella ahdistavalta ja mietin paljonkin näitä lapsiraukkoja :,( asutaan siis ihan tavis alueella mutta täällä on paljon sellaisia tapauksia tullut ilmi kun omat lapseni kertovat niitä kotona.
Hyi, mulla oli tuollainen ex-äijä, jonka takia tyttö ei uskaltanut mennä 9-vuotiaana koulusta kotiin. Kyllä sydäntä kylmäs, kun näin tytön odottavan kiikuissa ulkona kun ei ollut uskaltanut mennä sisälle. Äijä ei ollut väkivaltainen, mutta muuten tympeä ja pelottava. Kun tilanne valkeni mulle, jätin äijän. TYTÄR on aina ollut mulle kaikkein tärkein ja rakkain, kaduttaa, että edes vajaan vuoden asuin tuollaisen idiootin kanssa. KERPELE!!! Puolisoksi huolin lopuksi vain sellaisen, joka ymmärsi tämän, että tyttö menee kaiken muun edelle ja kanssa hyväksyy tämän tosiasian! Raivostuttaa muakin tällaiset sikaisäpuolet ja se, että jotkut asettaa äijät lapsen edelle!!! Murrrr.