Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jotenkin minä en usko tätä - en edes palstamammoista. Ei KUKAAN odottele ja ihmettele asiaa noin kauan, kun on pieni lapsi kyseessä. Tekisin kaikkeni asian selvittämiseksi ja kai siitä lapsestakin huomais jotain.
Ei lapsi vaan voi olla huoletonna, jos vanhemmista ei ole tietoakaan.
Tuossa luki 60-luvulla. Koskas ne sodat täällä Suomessa käytiinkään?Sodan aikaisessa poikkeustilanteessa varmaan mahdollista, että minne tahansa on napsittu orvoiksi ja yksin jääneitä lapsia. Onhan niitä myytykin, evakoita isoihin taloihin piioiksi ja rengeiksi.
Mun oma isänikin on syntynyt 50-luvulla ja itsekin ollut sukulaistensa hoivissa paljon, mutta ei nyt ihan kuitenkaan vauvana ventovieraaseen naapuriin vietynä ja vuosikausiksi sinne jätettynä.
Itselle on lapsena monet kerrat käynyt niin, että ei ole ollut ketään kotona. Itse en ruokaa ikinä kehdannut pyytää ja kun sitä tarjottiin, otin iloisena, mutta häpeillen sen vastaan. Oi jos joku olisi minun käskenyt painua kotiin syömään ja sanoa, että tänne ei saa jäädä yöksi, niin olisi yhä enemmän hylätty olo tullut. Voisit vähän ap miettiä mitä sille pienelle lapselle sanot, vaikka mielessä miettisitkin muuta. Ja eihän se sinun vastuu ole, mutta mietippä vähän miltä siitä pikkutytöstä tuntuu. Oksettavaa.
Itselle on lapsena monet kerrat käynyt niin, että ei ole ollut ketään kotona. Itse en ruokaa ikinä kehdannut pyytää ja kun sitä tarjottiin, otin iloisena, mutta häpeillen sen vastaan. Oi jos joku olisi minun käskenyt painua kotiin syömään ja sanoa, että tänne ei saa jäädä yöksi, niin olisi yhä enemmän hylätty olo tullut. Voisit vähän ap miettiä mitä sille pienelle lapselle sanot, vaikka mielessä miettisitkin muuta. Ja eihän se sinun vastuu ole, mutta mietippä vähän miltä siitä pikkutytöstä tuntuu. Oksettavaa.