Mitä ihmettä me keksitään? Raha asiaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Itse olen sairastellut pitkään, mies lomautettuna :( Nyt pelkästään minun lääkkeisiin menee tässäkin kuussa 150?. Ja lisäksi vanha automme päätti lakata kulkemasta, miehen mielestä osiin/korjaukseen menee ainakin 200? :( Pesukone hajosi myös viikko sitten :(

Kurjaa kun joulukin tulossa mutta Anna hyvän kiertää Jouluksi ketjun kautta ilmeisesti pojille tulossa pienet paketit. Ihanaa kun on ihmisiä jotka välittää.

Mulla oli huutiksessakin muutama kohde joskus syksyllä ja mietin et pitäskö niitä uudelleen laittaa kun edellinen jätti lunastamatta (ilmoitti kyllä ymmärrettävän syyn). Mutta ostaako kukaan näin joulun alla tuolta huutiksesta?

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Lääkekattohan on noin 600 euroa vuodessa, oletteko muistaneet hakea Kelalta korvauksia?

Tiedän tuon mutta näiden lääkkeiden jälkeen tänä vuonna mennyt "vasta" 650? ja ilmeisesti tuo lääkekatto on tänä vuonna lähemmäs 700?, näin ainakin apteekissa sanoivat.

Osaako mies korjata auton itse/ voisko joku auttaa korjauksessa? Ruokamenot minimiin tyhjentämällä pakastinta/ käyttämällä kuiva-aineet kaapista.

Huutikseenkin vois yrittää myyntiin laittaa, kaipa ihmiset itselleen vielä itselleen sieltä tavaraa hakee. Allekirjoittanutkin siellä silloin tällöin vielä pyörii vaikka joululahjaostokset tietysti myös mielessä. Onko sulla esim.jotain jouluista myytävää..? :)

Tsemppiä teille, miten sitä kaikki kurja kasaantuu aina samaan aikaan... :hug:

mis päin asutte? autonosia vois saada halvalla jos käytetyt kelpaa, mut toimivat. mieheni voi tehdä sen autorempan ilmaiseksi jos ei ole mikään 3 pvän homma.

mites sossu, eiks se maksa sun lääkkeitä? ootteko varmast hakenu kaikki tuet mitä teille kuuluu?

Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Osaako mies korjata auton itse/ voisko joku auttaa korjauksessa? Ruokamenot minimiin tyhjentämällä pakastinta/ käyttämällä kuiva-aineet kaapista.

Huutikseenkin vois yrittää myyntiin laittaa, kaipa ihmiset itselleen vielä itselleen sieltä tavaraa hakee. Allekirjoittanutkin siellä silloin tällöin vielä pyörii vaikka joululahjaostokset tietysti myös mielessä. Onko sulla esim.jotain jouluista myytävää..? :)

Tsemppiä teille, miten sitä kaikki kurja kasaantuu aina samaan aikaan... :hug:

mies juuri soittaa ystävälleen ja kysyy tulisiko auttamaan =) Toivotaan että auttaisi, miehenikin osaa jotain tehdä mutta aina kivempi jos saisi kaverin.

Mietin tuota kaksplussan kirppistä jos sinne jotain saisin laitettua, huutis jotenkin alkanut itseä tökkimään.

Yhteistyössä