mitä ihmettä mä teen?! (pitkä juttu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelottaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko se ero sitten aina ratkaisu? Meidän tilanne on se, että mies oli väkivaltainen humalassa. Sain ihan kunnolla turpaani, se ei ollut mitään pikku tönimistä. Selvinpäin katui. Meillä oli perinpohjaiset keskustelut aiheesta, ja mies lopetti juomisen kokonaan. Nyt meillä on takana kaksi hyvää, raitista ja ennenkaikkea väkivallatonta vuotta yhdessä. En enää pelkää miestäni ja olen oppinut luottamaan häneen taas. En toki voi ennustaa aapeen tulevaisuutta, mutta oma tarinani on yksi esimerkki siitä, että kyllä ihminen voi muuttua.

mun mies kanssa valittaa miten mä olen kasvattanut lapseni huonosti ja etten ole pitänyt kuria jne mutta mies ei siis ole tämän lapsen biologinen isä... yksi yhteinen lapsi meille on jonkun aikaa sitten syntynyt...

tosin mun mies ei ole juoppo eikä väkivaltainen...

Onko se ero sitten aina ratkaisu? Meidän tilanne on se, että mies oli väkivaltainen humalassa. Sain ihan kunnolla turpaani, se ei ollut mitään pikku tönimistä. Selvinpäin katui. Meillä oli perinpohjaiset keskustelut aiheesta, ja mies lopetti juomisen kokonaan. Nyt meillä on takana kaksi hyvää, raitista ja ennenkaikkea väkivallatonta vuotta yhdessä. En enää pelkää miestäni ja olen oppinut luottamaan häneen taas. En toki voi ennustaa aapeen tulevaisuutta, mutta oma tarinani on yksi esimerkki siitä, että kyllä ihminen voi muuttua.

Vaikka ei olis ero niin pieni tauko. Minkä merkin se miehelle antaa jos ap jää hymisemään miehen käytöstä?

Luotatko mieheesi kun on selvinpäin? Laita miehelle ehto: vaikka 3kk juomatta,jolloin pyritte selvittämään asiat,vaikka kolmannen osapuolen avulla.Jos ei suostu tai jos juo, pakkaat tavarasi samantien ( ja varaudut sen OIKEASTI myös tekemään.)

Sen muuttumisen vois todistaa, vaikka itte pitäis hieman etäisyyttä moiseen "mieheen". Eli joku pitkähkö koeaika, jolloin erillään. En jäis väkivaltaisen juopon luokse mistään hinnasta. AJATTELE niitä lapsias!

[QUOTE="plop";23747245]Luotatko mieheesi kun on selvinpäin? Laita miehelle ehto: vaikka 3kk juomatta,jolloin pyritte selvittämään asiat,vaikka kolmannen osapuolen avulla.Jos ei suostu tai jos juo, pakkaat tavarasi samantien ( ja varaudut sen OIKEASTI myös tekemään.)[/QUOTE]

Tää on hyvä vinkki. Siinä näkee mistä mies on tehty. Tosin eri osoitteessa ois parempi majailla.

Ennen kaikkea ajattelisin lasten turvallisuutta. Voittehan te yhteen palata jos mies muuttuu, mutta mä ainakin haluaisin oman kämpän enkä tasan antais äijälle avaimia, varsinkaan jos se on pikkusenkin uhkaava lasta kohtaan niin kun ap.n tapauksessa mun mielestä on.

Yhteistyössä