Mitä mä teen????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 8.1.2013
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
8

8.1.2013

Vieras
Miten voikaan olla ihmisellä huonoa tuuria niinkin tärkeiden asioiden suhteen kuin raskaus ja parisuhde...eli siis sain tietää viikonloppuna että avomieheni on käynyt vieraissa ja tänä aamuna tein positiivisen raskaustestin. Olen niin musertunut ja neuvoton, miten tästä nyt mennään eteenpäin? Mies oli kovasti humalassa ja sanoo katuvansa tekoaan ja ei missään nimessä minua halua menettää. Olemme olleet yhdessä vasta vajaan vuoden mutta vakavissaan oltu kumpikin ja lasta toivottu. mies ei ainakaan tietääkseni ole ennen pettänyt ja niin hän sanoikin että eka kerta oli. Tuntuu vaan pirun pahalta kun en voi yhtään iloita raskaudesta, ainakaan vielä. Tekisi mieli nakata ukko mäkeen, mutta tunteita on liikaa. Mutta en kuitenkaan tiedä voinko ikinä antaa anteeksi tai unohtaakaan sen tekoa. Ja toisaalta lapsi tarvitsee isän ja tiedän että hän olisi hyvä isä kaikesta huolimatta....nyt olisi hyvät neuvot tarpeen!

kun huomasin että jokin on nyt vialla. Mitä sillä iällä on asian kanssa tekemistä? Jos parisuhteessa on ja pettää luulisin että se tuntuu aina ihan yhtä pahalta. Kaipa se aika sitten näyttää mitä tässä tehdään.

En itse tuota ikää kysynyt, mutta vaikuttaa se vähän. Jos ollaan kovin nuoria, on elämää enemmän elämättä ja sitoutuminen vaikeampaa. Tuo lapsen haluaminen olisi saattanut olla mieheltä myös enemmän "lapsellista, epärealistista kotileikkitoivetta", jota ei ollut kunnolla puntaroinut. Nuorena toiveet voivat muuttua nopeastikin. Nyt kun teillä on ikää jo lähes kolmekymmentä, teillä on varmasti paremmat mahdollisuudet. Ehkä siksi kysyi..

Niin ja mahdollisuuksia parantaa myös se, että itse kertoi. Helpompi uskoa, että oli oikeasti eka kerta, mikä taas pienentää mahdollisuutta, että tekee saman uudestaan.

Menin naimisiin naapuri tillan possun kanssa ja pistin sen paksuksi sen se petti mua tilan karjun kanssa:(olen ollut siitä asti murskana. onko neuvoja mitä pitäisi tehdä?

Oon kyllä pahoillani! Mutta on se kyllä mahdollista, että se oli sitten sellanen MOKA, joka ei toistu. Teidän pitää muuttaa elämäntyyliä, ettei mennä enää kavereiden kanssa kännää viikonloppuina diskoihin tai vastaavaa, vaan olette perhe yhdessä ja vietätte aikaa yhdessä. Lapsi voi myös muuttaa asioita paremmaksi, koska se kasvattaa ihmisiä paljon vastuullisemmiksi ja epäitsekkäämmiksi. Kyllä mä luulen, että antaisin sun tilanteessa anteeksi, vaikkei sitä unohtaa voi. Luottamus täytyy rakentaa uudestaan.

ei ole tainnut itse kokea elämässään vielä pettymyksiä? Noo odottele, kyllä sekin aika koittaa ja silloin ovat hyvät neuvot tarpeen sullekin! Äiti80 oot ihan oikeassa, ainakin siinä että elämäntyyliä pitää muuttaa ja varmasti se lapsen myötä väkisinkin muuttuu kummallakin. Mutta ei tietenkään voida kumpikaan elää niin ettei voida ystävien kanssa viettää aikaa ( ja ehkä kännätäkin joskus) tai toista alituiseen epäillä. Tässä on paljon sulateltavaa ja keskusteltavaa puolin ja toisin ja toivon että tämä ei meitä riko vaan vahvistaisi suhdettamme. Ehkä joskus voin antaa anteeksikin. Mutta sen kyllä sanon että jos ei olisi tätä raskautta niin en miettisi hetkeäkään otanko miestä takaisin!!

Höh, ikävää että näin on käynyt ja samalla Onneksi olkoon!

Itse en ole tarpeeksi "hyvä" tai vahva ihminen jotta pystyisin antamaan anteeksi miehelleni pettämisen.

Jos olisin sinun saappaissasi, pakkaisin tavarani ja lähtisin pois.

Jos vasta vuoden seurustelu kestänyt, on ne kovat paikat vielä edessäpäin tulevina vuosina ja mitä se sitten on jos alussa jo näin rämmitään?
Jos mies on tosissaan ja valmis tekemään töitä, on mahdollisuus saada parisuhde tolalleen.
Mutta mielestäni tähän tarvitaan pieni tauko/välimatka, tilaa miettiä rauhassa, kummankin.

Yhteistyössä