Mitä ihmettä mä pakkaan tolle eskarilaiselle mukaan =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laitoin omalle eskarilaiselleni vaihtovaatteet, sisätossut, juomapullon (vielä on kuitenkin lämpimiä päiviä) sekä valmiiksi saappaat ja kuravaatteet (toiset kotona). ja mitä unohtuu, voi sitten viedä sitä mukaa kun muistaa, eikös niin:)? Onnea eskarilaisellesi<3

Ei mun mielestä tartte erikseen ulkovaatteita näillä keleillä! Jos on ne vaihtohousut kassissa ni nehän voi nykästä jalkaa jos tuli pahemmin peuhattua hiekkalaatikolla ;)

Meillä eskari on koulun yhteydessä. Pakkasin vain repun ja penaalin. Tarvisko jotain vaihtareita. On siis ihan luokkahuone tyyppinen, aikalailla 1 luokkaa muistuttava paikka.

Mitään ohjeistusta ei asiaan annettu missään lapuissa tai missään. Voi ei, vastatkaas nyt että pitäskö mun laittaa. Kulkeekin ihan koululaisten kanssa ja päivä on 4 tuntia vain. Sen tiedän että sen askartelupaidan pyytävät tuomaan sitten, mutta voi kamala...

Meilla alkoi viime viikolla eskari ja pakkasin mukaan vaihtovaatteet= housut, pikkukalsarit, sukat, t-paita, pitkähihapaita. Jos käy vaikka että maitolasi kaatuu päälle niin on mitä vaihtaa, ja ne jätettiin siis sinne päiväkodin lokeroon. Sisätossut. Ja erikseen ulkohousut. Meidän eskarilainen oli ainakin ulos mennessä vaihtanut toiset housut, osa kai oli vaihtanut osa ei. Perjantaina oli kyllä vissin ollut samoilla shortseilla koko päivän. Kuravaatteet ja saappaat täytyy vielä viedä.

Alkuperäinen kirjoittaja nukka:
Jumppavaatteet ja vaihtarit jos sattuu joku hässäkkä vaikka maalatessa.
Ja tossut! Myöhemmin kuravaatteet messiin.

Hmm, sillon ku tuo kävi eskaria niin jumppavaatteet laitettiin vain yhtenä päivänä, ja se päivä ilmotettiin ajoissa. :)

Eskariin mentäessä ei ollut kuin vaihtovaatteet ja kurikset (mitkä jätettiin eskariin). Penaalin ja tykötarpeet saivat eskarista.
Reppu oli vain matkassa kera sisätossujen.. =)

Mä laitoin ulkoiluhousut, helle vaatteet, sukkahousut, pikkarit ja vaihtovaatteet. Tossut on meidän eskarissa pakko olla ettei liukastele. Kurikset ja kumpparit. Tyttö sai omia kyniä ja kumeja mutta nehän tulee eskarin puolesta.

Minäkin olin viime viikolla hukassa tämän asian kanssa, mutta nyt olen jo viisaampi :)

Eli meidän eskariin pitää viedä erikseen ulko- ja sisähousut, vaihtavat myös näillä keleillä.
Ei kelvanneet vettäpitävät vaatteet, pitää ostaa myös kuravaatetut
sisätossut
vaihtovaatteita (laitoin pikkarit, sukat, paidan ja housut)
saappaat
(jumppavaatetukseen en ole perehtynyt vielä, mutta siitäkin oli jotain mainintaa jossain)

Yhteistyössä