On tuo mies kanssa yks ajattelematon rötväle.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kettukarkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kettukarkki

Vieras
Täällä ollaan kans myrskyn kourissa, tulee niin että puut taipuu vaakaan ja lumi lentää joka suntaan. Mies lähti autolla töihin, vei eskarilaisen mennessään eskariin. Mun pitäs se hakee kävellen 4-v:n ja 1,5-v:n kanssa, matkaa reilu kilometri suuntaansa.

Mies perkule ei edes puolikkaalla sanalla kysynyt/ehdottanut, että jos hän ruokiksella heittäis eskarilaisen autolla kotio ettei meidän tarttis tarpoa myrkyssä!!AAAARRRGGGHHH!!! Mä ihan oikeesti mietin, että ajatteleeko tuo mies muuta kun omaa napaansa...

No, eskari loppuu vasta klo 12, pitäkää peukkuja että pahin myräkkä on jo silloin ohi ja aura-auto ehtinyt pyörähtää näilläkin kulmilla. TAi sit mä oon jo leppynyt ja soitan ja pyydän kauniisti että jos hakis ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
No oisit sinä ehdottanut? Ei mun mies ainakaan oo mikään ajatustenlukija...

No kun ikkunasta kattoo ulos, niin ei tarvii olla ajatustenlukija huomatakseen että hiukkasen on huono ilma. Ja helkkari sillä ON omatkin aivot jolla ajatella....

Mä olisin avannut suuni ja sanonut miehelle, että hae eskarilainen ruokatunnilla kotiin.
Meidän elämä helpottui huomattavasti siinä vaiheessa, kun sovittiin miehen kanssa että jos on jotain asiaa ja toiveita, niin sanotaan ne ääneen. Me kun ei osata lukea toistemme ajatuksia. Ja jos/kun on jotain muuta mielessä, ei aina huomaa ajatella asioita joka kantilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Mä olisin avannut suuni ja sanonut miehelle, että hae eskarilainen ruokatunnilla kotiin.
Meidän elämä helpottui huomattavasti siinä vaiheessa, kun sovittiin miehen kanssa että jos on jotain asiaa ja toiveita, niin sanotaan ne ääneen. Me kun ei osata lukea toistemme ajatuksia. Ja jos/kun on jotain muuta mielessä, ei aina huomaa ajatella asioita joka kantilta.

Juu, näin mekin on sovittu. Ei odoteta että toinen automaattisesti tietää mitä toinen ajattelee vaan avataan suu ja sanotaan jos jotain sanottavaa on.

Alkuperäinen kirjoittaja Kettukarkki:

No kun ikkunasta kattoo ulos, niin ei tarvii olla ajatustenlukija huomatakseen että hiukkasen on huono ilma. Ja helkkari sillä ON omatkin aivot jolla ajatella....

Mutta miehet on oikeasti miehiä :saint: Ihan tosissaan olen sitä mieltä ettei ajatellut pidemmälle aamusta:)

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

Mutta miehet on oikeasti miehiä :saint: Ihan tosissaan olen sitä mieltä ettei ajatellut pidemmälle aamusta:)

No tuo ei tunnu ajattelevan koskaan...;)

Mut tää onkin se miesten ja naisten välinen ero, jota en varmaan koskaan opi tajuamaan. Mulle olis ollut ihan itesestään selvää kysäistä, että entäs jos toisin sen tytön kotiin niin ei tarvii teidän kävellen lähteä tohon säähän. Siksi mua varmaan risookin, kun toinen ei edes ehdota. Sehän se olis sitä tavallista arkipäivässä huomioimista josta tulis hyvä mieli molemmille.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

Mut tää onkin se miesten ja naisten välinen ero, jota en varmaan koskaan opi tajuamaan. Mulle olis ollut ihan itesestään selvää kysäistä, että entäs jos toisin sen tytön kotiin niin ei tarvii teidän kävellen lähteä tohon säähän. Siksi mua varmaan risookin, kun toinen ei edes ehdota. Sehän se olis sitä tavallista arkipäivässä huomioimista josta tulis hyvä mieli molemmille.

Vai miesten ja naisten välinen ero... Pah, kyllä se on kuule ihmisissä ne erot. Mun mies on maailman huomaavaisin ja ajattelee aina muita ensin. Hän on siinä paljon parempi kuin minä (!!!) vaikken minäkään turkkasen huono siinä ole.

Ja teillä on aika ihme parisuhde kun että noin perusasioista reilusti vaan keskustele. Jos ette keskustele näi pienistä niin miten sitten isommistakaan asioista...?

Alkuperäinen kirjoittaja nirkkele:

Vai miesten ja naisten välinen ero... Pah, kyllä se on kuule ihmisissä ne erot. Mun mies on maailman huomaavaisin ja ajattelee aina muita ensin. Hän on siinä paljon parempi kuin minä (!!!) vaikken minäkään turkkasen huono siinä ole.

Ja teillä on aika ihme parisuhde kun että noin perusasioista reilusti vaan keskustele. Jos ette keskustele näi pienistä niin miten sitten isommistakaan asioista...?
[/quote]

No, mä oon mm. KUUSIVUOTTA yrittänyt sille tolkuttaa, että kun lähtee aamulla ovesta tyhjin käsin niin ottas sen roskapussin mukaan. Roskis kun yleensä on vielä siinä parkkiksen kulmalla. Edelleenkin se roskin lähtee mukaan ehkä kerran viikossa....Että näin paljon siitä paljon puhutusta keskustelemisesta on hyötyä....

Ja tästä (ja muutamasta muustakin epäkohdasta) voin syyttää anoppiani, joka on poikansa pilalle passanut :D

Joo, mulla on huono päivä ja olen loman tarpeessa.

Yhteistyössä