Mitä ihmettä?Kuinka halvalla pitäs oikein myydä lasten vaatteet että kelpaisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
Vei läjän lapsen vaatteita kirppikselle. Hyväkuntoisia ja erillaisia värejä, mukana uusia tai vähän käytettyjä. Hinnat olivat 0,25-3 euroa. Samoin kenkiä joissa juhlakengissä oli vain 3 e pyyntö. Siis en tajuu kuinka halvalla pitäs myydä, kun pöytävuokrakin pitäs kattaa jollakin ja matkat. Olenkin jo pikkuhiljaa ajatellut muita vaihtoehtoja ja jääköön muut nuolemaan näppejään kun ei kelpaa vaikkapa H&M:n tai Tutankaan vaatteet. Mua ottaa aivoon....

Nyt taitaa vaan jostain syystä mennä vaatteita vähän huonosti tjtn.

Myös mulla vaatteet myynnissä siten että kallein parusvaate taitaa olla 3-3,50 ? ja bodyt lähtee eurolla mutta eipä kauppa ainakään netissä näytä käyvän.

Vielä kuukausi-pari sitten meni paremmin.

Mä olen kyllä aina saanut myytyä kaikki lastenvaatteet kirpparilla. Max hinta 5?. Merkistä riippumatta. Nytkin sisko haki kamat pois eikä yhtään ainutta lasten tavaraa ollut jäljellä. Outoa.
Koska ne lasten kamat on yleensä juuri ne halutuimmat kirpparilla.

Mie kävin paikallisella lastenvaate kirpalla ja siellä oli tällä kertaa aivan älyttömän ylihinnoteltua kamaa. Jos olis ollut tota luokkaa ku ap ni olis ollu pöytä äkkiä tyhjä. Jos pyydetää tavallisesta 92cm trikoopaidasta (h&m) 5? pesunukalla ni kohta saa samaan hintaan alesta :o oikeesti ihan nauratti kun katteli niitä, oli risaa farkkua 10? jne.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
paljon pyydätte esim. t-paidasta, colitsi housuista, ohkaisesta pitkä hihaisesta???

20 senttiä-pari ? merkistä, kunnosta riippuen :) itse siis maksan. Jos alkaa mennä yli 5? niin pitää olla aika hyvä vaate, että ostaisin kirppikseltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Vähän tuntuu olevan joka puolella tuota samaa ongelmaa,kun kuunnellut ihmisiä.
Eli ei taida olla hinnoittelussa vikaa,ei vain mene tällä hetkellä kaupaksi.

Alet alkaa juhannus viikolla ni nyt ei varmasti sen vuoksi mene kirpalla kaupaksi :)

Ehkäpä kevät- ja kesävaatteet on jo ostettu, eikä vielä (onneksi!!!) ole syksy- ja talvivaatteiden aika. Keväällä on myös paljon muuta puuhaa, joten ei oikein ennätä kirppareille.

Mä oon huomannu et sellaset "markettivaatteet" menee tosi huonosti. Itte oon yrittänyt kaupata sellasia t-paitoja 0,50? ja vielä on jäljellä. Pöytä tosin ollut vasta muutaman päivän kahdesta viikosta. Mut hyvin on kulkenutkin tavara... Mut sit esim. kaikki lindexin uusretrot meni heti vaikka ne oliki vähän ylihinnoiteltuja. B)

Mä suostun maksamaan yleensä alle kaksi euroa ns. helposti miettimättä, jos kivaa ja ehjää löytyy. Mut heti jos näen yli kahden euron hintoja niin alan miettimään tarkemmin...Ja jos monessa vaatteessa(suurimmassa osassa) on halpa hinta niin sitten voi olla et joku kallimpi kivakin lähtee samasta pöydästä mukaan ihan vaan siitä ilosta, että joku on hinnoitellut ns. "oikein" =)

no joo..en miekään kyllä käsitä. Kai ne ihmiset on vaan muualla. Katoin toiista pöydistä hintoja ja porukalla kalliimpia ja toisilla ihan kamalaa rääsää. Itse vielä pesin ja silitin kamat ja laitoin värijärjestykseenkin. Tuolla on viel iso kasa tavaraa ja harmittaa jo etukäteen, sillä sieltä löytyisi niin mainiota tavaraa ja halvalla. Esim. laitoin vaan 3 egee hintaa vauvojen upealle samettiselle ulkoilupuvulle, joka todella kaunis ja siisti....Ja ei mee kaupaksi! :( . Virkattu hattu valkoinen (siis tosi nätti) kauniilla nauhoilla,uusi, niin vaan 2 egee ja olisi mainio kesähattu. Mulla meni kyl luu kurkkuun kun meinasin lähteä raahaa lisää tavaraa pöytään, niin eipä ollu ku pari tavaraa menny, ellei nekin pöllitty.

Alkuperäinen kirjoittaja hanna:
oliko vaatteet jotka oli myynnissä tämän vuodenajan vaatteita? en usko että hinnoissa oli liikaa, jos kerta hintahaarukka on ollut tuo..

kyllä suurimmaksi osaksi. Laitoin nyt kesämekkoja roikkumaankin ,jotta osaisivat ostaa. Ja ei ollu hinnalla pilattu, 1,50 pyysin kaksi kuukautta pidetystä mekosta,jossa kiillekuvia ja siisti. Poikien melkein käyttämättömiä housuja (siis oikei kunnon), poikien väreissä, niin 2,50 euroo...oli metsästäjän vihreetä, sinistä eri skaaloissa etc. Siis oikein muotitaskut ja kaikki....mä masennun nyt kyllä :(

Kuumimmat

Yhteistyössä