Jos mä otan hanskat näillä pakkasilla veks ja vielä kastelen sormeni niin ne kai tipahtavat umpijäätyneinä irti.
Mitä kalaa oot saanut? Mateita?
Ahvenia, kuhaa, haukea ja satunnaisesti muitakin. Mateita on viime vuosina ollut vaikea tavoittaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos mä otan hanskat näillä pakkasilla veks ja vielä kastelen sormeni niin ne kai tipahtavat umpijäätyneinä irti.
Mitä kalaa oot saanut? Mateita?
Niin niitä kavereita puhdasta tuleeKotona katsoo leffan tai tekee muuta kivaa. Käydä kaverin luona tai pyytää kaveri luokseen.
Ahvenia, kuhaa, haukea ja satunnaisesti muitakin. Mateita on viime vuosina ollut vaikea tavoittaa.
Ah täälähän on romanssi meneillään![]()
Ootko sä ajatustenlukija?
Mä kun pohdin pilkkijuttujen päälle että @m1es voisi hyvin vaihtaa ton pikkuännän isoksi.![]()
Ootko sä ajatustenlukija?
Mä kun pohdin pilkkijuttujen päälle että @m1es voisi hyvin vaihtaa ton pikkuännän isoksi.![]()
UrheilullinenHmm, todella kryptinen viesti. Nimimerkissä m1es ei ole n-kirjainta. Pitäisikö minun siis vaihtaa nimimerkin m-kirjain isoksi vai nykyinen "pikkuämmä" uuteen, suurempaanOlen kuvitellut, ettei
@0oo0 ole kovin massiivinen vaan pikemminkin urheilullinen. Yhteisiä kiinnostuksen kohteita meillä toki löytyy![]()
Mitä niitä kavereita? Mitä puhdasta? Kerroin mitä jotkut nelikymppiset tekevät viikonloppuna.Niin niitä kavereita puhdasta tulee
Mutta ei kohtuudessa pysyvän alkoholinkäytön mallia?
Hmm, todella kryptinen viesti. Nimimerkissä m1es ei ole n-kirjainta. Pitäisikö minun siis vaihtaa nimimerkin m-kirjain isoksi vai nykyinen "pikkuämmä" uuteen, suurempaanOlen kuvitellut, ettei
@0oo0 ole kovin massiivinen vaan pikemminkin urheilullinen. Yhteisiä kiinnostuksen kohteita meillä toki löytyy![]()
Urheilullinensehän kittaa kaljaa ja sidukkaa päivät pitkät ja mässää viinereitä
![]()
Ootko sä ajatustenlukija?
Mä kun pohdin pilkkijuttujen päälle että @m1es voisi hyvin vaihtaa ton pikkuännän isoksi.![]()
katson tv 7
Hölöhölö. Dementiako vaivaa?The ketjussa luettelet _joka_päivä mitä kaikkee olet mättänyt menemään. Harva se päivä löytyy ruokalistalta leivonnaista ja kaljaa, sidukka maistuu myös. Eipä sillä, syöt ja juot mitä tykkäät. En vaan tajua miksi haluat kaunistella totuutta.Siideriä? En, enkä kaljaakaan vaan olutta.
Viineristä tai valmisleivonnaisista ylipäätään taas on aikaa. Eikäkon, runebergintortun söin viime kuussa.
Hölöhölö. Dementiako vaivaa?The ketjussa luettelet _joka_päivä mitä kaikkee olet mättänyt menemään. Harva se päivä löytyy ruokalistalta leivonnaista ja kaljaa, sidukka maistuu myös. Eipä sillä, syöt ja juot mitä tykkäät. En vaan tajua miksi haluat kaunistella totuutta.