mitä ihmeen vuotoa??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh höh

Vieras
nyt parina päivänä tullu enemmän valkovuotoo ja sen tuntee kun sitä välillä lorahtaa enemmän pikkuhousunsuojaan. tänään sitä oli aika reilusti siinä suojas ja väriltään kellertävänruskehtavaa. paperiin tuli aika vaaleeta vuotoo mut ei se valkostakaa ollu.

mun laskujen mukaan nyt olis ovis jossain tässä vaihees(epäsäännöllinen kierto ) et johtuisko tuo vuoto siitä? ei viime kuussa kyl näin paljon vuotoo tullu. pitäisköhän mennä gynelle et jos onki joku tulehdus?

Alkuperäinen kirjoittaja häh höh:
nyt parina päivänä tullu enemmän valkovuotoo ja sen tuntee kun sitä välillä lorahtaa enemmän pikkuhousunsuojaan. tänään sitä oli aika reilusti siinä suojas ja väriltään kellertävänruskehtavaa. paperiin tuli aika vaaleeta vuotoo mut ei se valkostakaa ollu.

mun laskujen mukaan nyt olis ovis jossain tässä vaihees(epäsäännöllinen kierto ) et johtuisko tuo vuoto siitä? ei viime kuussa kyl näin paljon vuotoo tullu. pitäisköhän mennä gynelle et jos onki joku tulehdus?

lämpimästi gynelle menoa, itsellä on juuri lääkekuuri menossa oli samoja oireita kuin sinulla. Mulla tuli myös ala masu kipeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja häh höh:

lämpimästi gynelle menoa, itsellä on juuri lääkekuuri menossa oli samoja oireita kuin sinulla. Mulla tuli myös ala masu kipeeksi.

mikä sul sitte on? mul ei oo alamaha kipee

Jos ei haise (siis tullessaan, saa pikkasen tuoksua, kun on ollu pöksyssä jo vähän aikaa ;), mutta ei silloinkaan selvästi pahalle), voi hyvinkin olla ovulaatiosta johtuvaa. Silloin tuleva valkovuoto voi ihan normaalistikin olla kellertävää. :)

Avainsana on se, haiseeko. Jos ei tuoreena haise, ei kannata vielä huolestua. Tuo ovulaation takia lisääntynyt vuoto kestää noin enintään kolme päivää. Eli ei haittaa vaikka sen hetken odotat, jos ei mene ohi, sit kantsii kävästä lääkärillä. (ja muuten: alavatsakipuja voi olla sen oviksenkin takia, jos niitä ilmaantuu ;) )

No mulla oli just tollanen ovis kun tämä kakkonen alulle pantiin. Ei todellakaan aina ole tollasta, itseasiassa hyvin harvoin. Mutta nyt sattu tulemaan kunnon kamat ja siitä mä sen päättelinkin että nyt jos koskaan :D :D