Mitä ihmeen 'patteja'?!

Arwen Undomiel

Aktiivinen jäsen
20.06.2007
7 059
0
36
Helsinki
Mulle on ilmestynyt nyt parin päivän aikana tollasia isoja vähän hyttysen pureman oloisia mutta hirveän kutiavia isoja patteja, ovat niin isoja ettei niitä näpyiksi voi kutsua.

Kutiavat ihan älyttömästi ja ovat sellasia vähän kovan tuntuisia. Mulla on niitä jaloissa 9, muualla ei yhtään. Ekat tuli pari päivää sitten ja taas aamulla oli uusi.
Isoimman halkaisija on 2,5cm ja pienimmän 1,5cm...

Mitään outoa en ole syönyt, eikä mitään puremiakaan pitäis olla kun ihan kotona olen ollut eikä kellään muulla ole vastaavia. Flunssassa olen ollut.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="satu";24659127]Ei niitä eläimiä tarvitse siihen, etteikö kodissa voisi pesityä lintukirppuja. Jos asut omakotitalossa niin ihan hyvin voi olla.[/QUOTE]

Uudessa kerrostalossa! Ja siis ongelma ollut nyt ehkä kolmena päivänä...

Aloin yhtäkkiä miettimään että vosiko niitä ollu mun uusissa housuissa? Olleet perjantaista käytössä...

Kyllä mun miehelle on aiemmin tullut niitä lintupunkin puremia kun oltiin jossain mökillä joten luulis että tulis jos niitä sängyssä olis..

Syyhypunkin puremat on kuin hyttysenpistoksia, itselöäni oli joskus säärissä.. Helppo hoitaa sellaisella salvalla jota saa apteekista ilman reseptiä.. Kaikki lakanat pesuun ja vaatteet joita oot pitäny! Sama hoito koko perheelle!

Onko niissä mitään puremajälkiä?

Itse kärsin kroonisesta urtikariasta ja nuo on kyllä sen näkösiä, mutta jos niissä on purema-/pistojälki niin sitten ne ei sitä ole. Läiskät on juuri tuollai koholla, kovia/turvonneita, punaisia ja kutisee ihan sikana. Antihistamiini auttaa.

Yhteistyössä