Mitä ihmeen näppyjä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
Pojulla 1v 8kk kainalon lähellä yksi ja selässä pari päivää sitten. Pikku näppy jossa pikku vähän isompi kuin neulanpäänkokoinen näppy/vesikello keskellä. Nyt nämä näpyt poissa jalan päällä kaksi samanlaista.

Tytöllä 4v, nyt polvessa samanlainen????

Mietin vesirokkoa, mutta ei mielestäni kuitenkaan olis sitä... mitä tää vois olla???

Ei kuumetta tms.

mulla on tosi herkkä iho ja atopia, mulle tulee noita aina välillä atopian kohtaan, varsinkin jos mulla päällä jokin virus esim. flunssa tms.
Käsittääkseni olisivat vain "tulehtuneita" ihohuokosia eli vähän sama asia kuin finni.
en tiedä mistä johtuvat, mutta katoavat nopeasti jälkiä jättämättä.

Syyliltä juu kuulostaa,,syyläkynän ostoon siis. On muuten juupelin kallis! se geeli ontarkoitettu yli 6v ilman lääkärin ohjetta,,,,kotikonstina voi kokeilla myös ILMASTOINTITEIPPIÄ,,,aivan oikein. Ihan terveydenhuolto ihmisitlä kuultu kun lapsilla oli syyliä,,,

Alkuperäinen kirjoittaja atoopikko:
mulla on tosi herkkä iho ja atopia, mulle tulee noita aina välillä atopian kohtaan, varsinkin jos mulla päällä jokin virus esim. flunssa tms.
Käsittääkseni olisivat vain "tulehtuneita" ihohuokosia eli vähän sama asia kuin finni.

meillä kyllä lapset atoopikkoja... voisikohan olla. Minä kun toivoin että olisimme saaneet vesirokon.... vielä kun ei ole näkynyt ja tyttö jo yli 4v.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja atoopikko:

meillä kyllä lapset atoopikkoja... voisikohan olla. Minä kun toivoin että olisimme saaneet vesirokon.... vielä kun ei ole näkynyt ja tyttö jo yli 4v.

Mulla kun atopia näin aikuisiällä ensimmäisen kerran puhkesi, niin olin melkein täynnä niitä näppyjä..tulehdus oli silloin.
Jos niitä ilmestyy enemmän kuin yksitttäisenä pieninä näppyinä,
niin kannattaa mennä käymään ihan lääkärissä jotta niihin saa hoitoa,
ettei tulehdu.
tai kai sitä käsikauppatavaranakin jotakin kuivattavaa salvaa saa apteekista :)

Yhteistyössä