Mitä ihmeen näppyjä..???!!??

La vida es un destino

Aktiivinen jäsen
11.12.2007
8 190
1
36
siis wtf??? kutitti äsken käsi taipeeseen niin pirusti niin kurkkasin mikä mättää niin aivan täynnä sellasia punasia kutiavia näppyjä??? mitä ihmettä noi on? en oo millekään allerginen tai mitään. oon huomannu et joskus noita tulee vähän jos oon stressaantunu. voisko siitä johtua??

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Alkuperäinen kirjoittaja sinna:
Jotkut housut saattaa sellasta aiheuttaa.. Varsinkin, jos on uudet, eikä niitä ole pessyt...

jos on ollu käsi housussa :D

Niin niin. Sitä mä just tarkoitinkin :snotty: :laugh: Mistä sitä tietää, missä ap käsiään pitää ;) :D

:laugh: :laugh: :laugh: siellähän se oli.. :whistle: :laugh:
ai vitsi.. kiva päivän piristys..

Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
Jotkut housut saattaa sellasta aiheuttaa.. Varsinkin, jos on uudet, eikä niitä ole pessyt...

Niin niin. Sitä mä just tarkoitinkin :snotty: :laugh: Mistä sitä tietää, missä ap käsiään pitää ;) :D

Mäkin täällä ihan ääneen nauroin. Oli kyllä hyvä piristys muuten niin huonoon päivään.. :)

Mäkin täällä ihan ääneen nauroin. Oli kyllä hyvä piristys muuten niin huonoon päivään.. :)

no joo.. täälläkään tuo päivä ei oo ollu mistään parhaimmasta päästä mut nyt sentään vähän piristy.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja kanakirppu:
lintukirpun puremia ne!!
Kuukletappa lintukirppu ja saat paljon vastauksia!

no mistäs ihmeestä olisin niitä ihteeni saanu..??

No jos olet ulkona käynyt tai puita sisälle tuonu..siitäpä niitä..
Tai meillä niitä tulee kun kuivatan pyykit ulkona ni niiden mukana..

lintukirpun puremia ne!!
Kuukletappa lintukirppu ja saat paljon vastauksia!

no mistäs ihmeestä olisin niitä ihteeni saanu..??

No jos olet ulkona käynyt tai puita sisälle tuonu..siitäpä niitä..
Tai meillä niitä tulee kun kuivatan pyykit ulkona ni niiden mukana..

oon kyl käyny mut takki päällä..

Minä täällä ihmettelen vanhemman pojan näppyjä. Ihan kauttaaltaan käsissä, selässä ja mahassa on punaisia näppyjä, ryhelmää. Minä aattelin jo, että onkos se vesirokkoa, mutta ne ei ole märkänäppyjä ja kai niitä ois naamassakin ym.

mut ne tulee kuitenkin..ei vaatteiden läpi, mut raoista... (kaulus, hihansuut..ne lahkeensuut... )

yäk :x en kyl oo ollu missään mehissä. ihan vaan kävin kävelyllä.. mut kai ne paskiaiset on hyökänny kimppuun.. |O
mut ihmetyttää vaan miks ne tulee aina tohon samaan käteen ja sillonkin vaikka ne ois kyny ulkona.. et ei ne ehkä kuitenkaan oo sellasia

Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
Minä täällä ihmettelen vanhemman pojan näppyjä. Ihan kauttaaltaan käsissä, selässä ja mahassa on punaisia näppyjä, ryhelmää. Minä aattelin jo, että onkos se vesirokkoa, mutta ne ei ole märkänäppyjä ja kai niitä ois naamassakin ym.

Yhteistyössä