V
vierailija
Vieras
Vähän kuin alienit, jotka vaanii sua nurkan takana.Onko Veikkauksessa bojeristeja...ne on soluttautunu kaikkialle
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vähän kuin alienit, jotka vaanii sua nurkan takana.Onko Veikkauksessa bojeristeja...ne on soluttautunu kaikkialle
On nykyään niin paksuiksi paisuneet nakit kaikesta limuviinojen litkimisestä ja kebabin mussuttamisesta, että se musta kivisormus meinasi puristaa sormen kuolioon ja piti sahata pois.
No tämäOn nykyään niin paksuiksi paisuneet nakit kaikesta limuviinojen litkimisestä ja kebabin mussuttamisesta, että se musta kivisormus meinasi puristaa sormen kuolioon ja piti sahata pois.
Voi Pentti, mene ihan omana itsenäsi, tuo laihdutus on sairastaLiedon maalaishäät varmaankin, Pentti laihduttaa niitä varten, on kertonut täällä tarkasti ruokavaliostaan ja veriarvoistaan.
B:n haisemisestako puhut?En ehtinyt vastata, mutta kai se Tsiila musupiireissä on tottunut hajuihin!
Siitäpä siitä.B:n haisemisestako puhut?
Ei Bojan mitään haise. Tuskin kaunis influ minkään hajusiepon kanssa olisiSiitäpä siitä.
Mä just tänään kuuntelin pari tuntia autolla ajellessa ja oli ihanaa.Bojanin ääni on kyllä sellainen, että sitä ei voi oksentamatta kuunnella.
Nää miestarinat on aika tylsiä jo että, sitä paitsi en ole oikeastaan tainnu laihtua yhtään pariin viikkoon nytten, aina se on se sama paino illalla, vaikka aamulla ois ollut tyyliin kilon vähemmän. Tulosta nään kropassa kuitenkin, niinkuin ois rasvaprosentti pienentynyt aiemmasta. Aloin hiukan lisätä syömistä tai silleen et syön iltapalan lisänä protsujauhetta, kun en yhtään tiedä mistä toi ns. pysähtyminen johtuu. Ja syönkö ees riittävästi.Voi Pentti, mene ihan omana itsenäsi, tuo laihdutus on sairasta![]()
Apua, ihan hirveä.
Höpön löpöä, eihän ne Jerenkään meikit aina niin kummoisia ole, vaikka fanit tietty ihastelee.Apua, ihan hirveä.
Tosta kyllä aika lailla eri mieltä, K:n omana itsenä olemisesta meinaan.Selkeästi joku yrittää saada täällä reaktiota noilla ilkeillä B-kommenteilla. No, minä reagoin. Mun mielestä B:n ääni on ihana. Pidän monista biiseistäkin, vaikkakaan en kyllä kaikista. B on myös hyvännäköinen, kaunis mies. Kateelliset kotkottaa muuta.
Kuuntelen myös K:n biisejä ja ei, en ole bojere-fani. Pidän vain molempien musasta. K:n musa on hyvin erilaista, se puhuttelee eri tavalla, kun tietysti myös ymmärrän sanat, ja monissa K:n biiseissä on todella oivaltavat sanat. K on eri tavalla kaunis. Hän ei ole tyypillinen kaunis mies mutta hänessä on kyllä viehätysvoimaa. Pidän eniten siitä, että hän on niin häpeilemättömästi oma itsensä. Välillä tuntuu, että B ei aina uskalla olla täysin oma itsensä, vaikka hänkin toki on hyvin luonteva eri tilaisuuksissa.
No niin, nyt sitten B-fanit joukolla haukkumaan K:ta ja K-fanit innolla räksyttämään B:stä. Olkaapa hyvät!
Niin minäkin, en tule koskaan ymmärtämään, miten monet K-fanit näkee tämän feikkaamisen mestarin aitona ja omana itsenään olevana. Mutta ei mun ehkä tarttekaan, tiedän ite mitä nään, ja näköjään joku muukin.Tosta kyllä aika lailla eri mieltä, K:n omana itsenä olemisesta meinaan.
Jep. Oon nähnyt joskus ihan onnistuneen meikin Boitsulla, näytti hyvältä. Toi on…outo.Kyllä sille sopii, mutta toi on törkeän huonosti tehty meikki. On nähty paljon parempiakin. Kärtsänkin meikki on välillä aivan hirvittävä, vaikka lähtökohtaisesti ja sopivan maltillisena se pukee sitä todella hyvin.
Ei haise ei, ja nää jotka sellaista jaksaa täällä länkyttää ei oo ollut 100 metriä lähempänä sitä.Ei Bojan mitään haise. Tuskin kaunis influ minkään hajusiepon kanssa olisi