Mitä hyviä puolia miehessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Szeret
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Szeret

Vieras
Parasta hänessä on se että hän rakastaa minua kaikesta huolimatta, juuri tällaisena kuin olen. Ei tuijota liikaa telkkaria, arvostaa itsetehtyä ruokaa (tekee sitä itsekin), antaa/ottaa aikaa yhdessä ololle, tuoksuu ihanalle :ashamed: , ei juo eikä polta, tekee kotitöitä ilman pyytämistäkin, seksi on ihanaa, haluaa sitoutua ja lisää lapsia, puhutaan asioista (tai ainakin yritetään)..

:heart: :heart:

Haluaa viettää loppu ikänsä just mun kanssa. Halunnut 4 lasta juuri mun kanssa. Rakastaa meitä kaikkia. Ymmärtää kotiäitiyden raskauden. Joten mukisematta osallistuu myös kotitöihin. Ei häviä kavereiden kans kaljalle. Pitää lupauksesna mulle ja lapsille yms... Lista loputon.

Meirän isi on aivan ihana. Se siivoilee...tykkää tiskata. Käy välillä töissä,mutta töistä tultaessa antaa minulle vapaa aikaa...Hoitaa lapsia niin yöllä,ku päivälläki(miten on tarpeen) Kunnioittaa minua ja minun mielipiteitä. Kysyy monasti ennen minulta,ennenku päättää toimia tietyissä tilanteissa.
Että näin meillä.
Ja tietysti minä huomioin mieheni samalla tavalla ,kun hän minut.
Annetaan vapaa aikaaki toisille sopivasti!
Joskus ihan ärsyttää,kun en saa mitenkään haastettua pikku riitaa mieheni kanssa.(ei tarkota ettemme ikinä kinastelis :D )
Meillä rakkaus kukoistaa jokapaikassa,vaikka yhteistä taivalta onkin jo kertynyt...että ei ole ainakaan vielä hiipunut mikään vuosien varrella ja hyvä näin :whistle:

Olemme olleet jo 17v, naimsissa 14v. 4 lasta.
kiltti mies, perhe etusijalla,, ei lauko kapakoissa, viihtyy kotona meidän kanssa, rakastelee ihanasti..meillä 120cm sänky..siksi kai 4 lasta :laugh: :heart: :laugh:
lepertelee hellyyksiä, ymmärtää naisia, Olen hänelle tärkeä/tasa-arvoinen,
saunomme aina yhdessä....jne :heart: :heart: :heart:

Ollaan tunnettu 14 vuotta, joista viimeiset 7 eletty yhdessä. Mies sanoo rakastavansa vielä enemmän kuin alussa. Hempeilee hyvällä tuulella ollessaan. Meidän huumorintajut kohtaa. On enemmän koti-ihminen, ei siis juokse harrastuksissa ja kavereitten kanssa ulkona. Ottaa nykyään tosi hyvin minut huomioon niin monissa asioissa. Joskus tekee kotitöitäkin :)

Yhteistyössä