Mitä hyvää kaupasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
mulla on tänään itensi hemmottelupäivä.tekis mieli tehdä mokkapaloja mutta mitenköhän käy jos yksinäni syön koko pellillisen.

olsiko jotain muita herkkuja?ehdotelkaa kun en osaa päättää |O

Lupasin itelleni että saan jotain hyvää kun -15kiloa on rikki ja tossahan se jo meni :D

pudotin ihan vaan sillä että söin pikkusen vähemmän ja jätin kaikki roskaruuat pois..ja kerran viikkoon jotain pientä "hyvää"..
kovaa itsekuria ja kuntopyörää :wave:

Mulla alkaa tänään "kilot takas- kamppanja" :D Joten ajattelin syödä hedelmäjäätelöä, fazerin sinistä ja maailman parasta pannukakkua ois tarkoitus tehdä :p
Mokkapalat ois kyl hyviä, mutta teen niitä ens viikonlopuks pojan synttäreille joten nyt en jaksa niitä väsätä... :)

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
pudotin ihan vaan sillä että söin pikkusen vähemmän ja jätin kaikki roskaruuat pois..ja kerran viikkoon jotain pientä "hyvää"..

kaunko meni,että sen verran tippui ja paljonko ajoit pyörällä päivässä/viikossa?

Alkuperäinen kirjoittaja sinna:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

kaunko meni,että sen verran tippui ja paljonko ajoit pyörällä päivässä/viikossa?

kaikki alko helmikuun alussa,eli noin 3,5kk ja 3kertaa viikossa 30-60min ajan.
mulla raskaudesta "oikeesti" ylimäärästä 20kiloa jotka ovat kohta menneisyydessä :D

Yhteistyössä