Mitä hyttyskarkoitetta raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mökille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mökille

Vieras
Siinäpä kysymys. Ollaan lähdössä mökille ja siellä varmasti vastassa kunnon hyttysarmeija. Mitä hyttyskarkoitetta olette käyttäneet/käytätte raskaana? Itse olen pyrkinyt raskauden aikana välttelemään mahdollisimman paljon kemikaaleja, joten mikään offin myrkkyä en todellakaan haluaisi laittaa. Luin jostain sitruunalaastareista; onko joku testannut? Toimiko?

[QUOTE="vieras";28575688]Autan tai joku tonne päin. Mut raskaana ollessa mä oon kyllä saanu olla hyttysiltä rauhassa :) ne käväsee iholla mut lähtevät nopsaa pois :D[/QUOTE]

Joo se on kyllä totta, että eivät niin kovin ole kyllä olleet kiinnostuneita niinä kertoina kun olen tuolla metsässä päin käynyt :D Ajattelin kuitenkin varmuuden vuoksi mökille jotain matkaan ottaa niin ei sitten ihan mene aika siellä pilalle jos käyvät päälle

Mulla oli jotain sellasta luomubioyrttimömmöä, joka haisi aivan kamalalle (oksennukselle), mutta myös toimi. En muista nimeä, mutta apteekista ostettua. Samaa käytin sitten pienenä lapsella, ja koiran mahanahkaan ja palleille :D

Se oli saksalaista... tarkemmin en muista.

Yhteistyössä