T
teetu harmaana
Vieras
Sori ap ett tuun sun ketjuun valittamaan.
Mutta just tulin meidän terveyskeskuksesta (asun myös vantaalla) ja yritin varata aikaa lapselle (n.15 kk) keuhkokuumeen jälkeiseen tarkastukseen niin kysyivät onko vakuutusta ja kun on niin kehottivat menemään yksityiselle. Seuraava aika olisi ollut juhannuksena, kun olisin tarvinnut kahden viikon päähän.
Aikaisemmin en saanut pojalle aikaa, kun ei ollut oma lääkäriä ollenkaan eikä kone antanut varata aikoja, kun sitä ei ollut nimettynä. Hieno ja toimiva terveydenhuolto siis...
Mutta just tulin meidän terveyskeskuksesta (asun myös vantaalla) ja yritin varata aikaa lapselle (n.15 kk) keuhkokuumeen jälkeiseen tarkastukseen niin kysyivät onko vakuutusta ja kun on niin kehottivat menemään yksityiselle. Seuraava aika olisi ollut juhannuksena, kun olisin tarvinnut kahden viikon päähän.
Aikaisemmin en saanut pojalle aikaa, kun ei ollut oma lääkäriä ollenkaan eikä kone antanut varata aikoja, kun sitä ei ollut nimettynä. Hieno ja toimiva terveydenhuolto siis...