Mitä hoitotakuu sanoo siitä, ettei pääse varaamaan aikaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Vantaan hammashoidon keskitettyyn ajanvaraukseen olen viikon yrittänyt, tänäänkin 10 kertaa. aina tulee vaan vastaaja "keskitetyssä ajanvarauksessa on nyt ruuhkaa, yrittäkää hetken päästä uudelleen"?

HETKEN? Mikä se sellanen hetki on, ettei viikkoon pääse läpi?
 
eikai mitään...

hyvinkään terveyskeskuksen ajanvaraus on samanlainen. monta viikkoo saattaa joutuu soittaa ennenkun saat ajan. kun aikoja on antaa aina vain maanantaisin...
 
Turussa kun varaat aikaa terveyskeskukseen, soitat vastaajaan! Vaikka ois miten kiire ja akuutti tilanne, on vain toi numero. Sinne jätetään oma puhelinnumero ja hoitaja soittaa takaisin päin kotiin, yleensä joskus puolen tunnin kuluttua!
 
Alkuperäinen kirjoittaja sellasta se on:
Turussa kun varaat aikaa terveyskeskukseen, soitat vastaajaan! Vaikka ois miten kiire ja akuutti tilanne, on vain toi numero. Sinne jätetään oma puhelinnumero ja hoitaja soittaa takaisin päin kotiin, yleensä joskus puolen tunnin kuluttua!

No mä antaisin mielelläni numeroni jos joku soittais takas. Mua vähän nyppii, kun kerta käsketään viedä lapsi tarkastukseen ja sit ei pääse edes läpi.
 
hoitotakuu sanoo että ajanvaraukseen pitäisi päästä välittömästi. ei vaan taida oikein missään toimia. itse toimin hoitajana turussa ja ei valitettavasti toimi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sellasta se on:
Turussa kun varaat aikaa terveyskeskukseen, soitat vastaajaan! Vaikka ois miten kiire ja akuutti tilanne, on vain toi numero. Sinne jätetään oma puhelinnumero ja hoitaja soittaa takaisin päin kotiin, yleensä joskus puolen tunnin kuluttua!

vaikka tuo joo onkin aika syvältä niin jos on oikeasti akuutti ja kova kiire niin eikö silloin soiteta ennemmin hätänumeroon kun terveyskeskukseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sellasta se on:
Turussa kun varaat aikaa terveyskeskukseen, soitat vastaajaan! Vaikka ois miten kiire ja akuutti tilanne, on vain toi numero. Sinne jätetään oma puhelinnumero ja hoitaja soittaa takaisin päin kotiin, yleensä joskus puolen tunnin kuluttua!

On hyvä ja toimiva systeemi :)
 
keksi nämä tietyt ajat, jolloin SAAT soittaa terveyskeskukseen tai hammashoitolaan? Aivan perseidea! Meilläkin terkka-asemalle saat soittaa aamulla klo 8.15 -9.00 ja 13.00-14.00 ja silloin vastataan jos vastataan! Ja lääkäriaikojahan on turha ruinuta, kun niitä ei tahdo saada ei sitten millään. MedOne hoitelee meidän kunnan terkka-aseman palveluja ja sen kyllä huomaa!
 
Oulussakaan ei pääse mt saa jättää viestin ja ottavat yhteyttä..ainaki tk ajan saa yleensä jotenkin varattua. Mut jos ei viikkoon saa ketään kiinni niin kyllä mä jo laittasin s-postilla ja ehkäpä jopa ihan kirjeen jossa pyytäisin yhteydenottoa jostain suunnalta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
Oulussakaan ei pääse mt saa jättää viestin ja ottavat yhteyttä..ainaki tk ajan saa yleensä jotenkin varattua. Mut jos ei viikkoon saa ketään kiinni niin kyllä mä jo laittasin s-postilla ja ehkäpä jopa ihan kirjeen jossa pyytäisin yhteydenottoa jostain suunnalta!

Bongasin numeron, johon voi perua ajan tekstarilla. Jos en nyt tänään pääse läpi laitan tekstarin tonne, että joku vois soitella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
Oulussakaan ei pääse mt saa jättää viestin ja ottavat yhteyttä..ainaki tk ajan saa yleensä jotenkin varattua. Mut jos ei viikkoon saa ketään kiinni niin kyllä mä jo laittasin s-postilla ja ehkäpä jopa ihan kirjeen jossa pyytäisin yhteydenottoa jostain suunnalta!

Bongasin numeron, johon voi perua ajan tekstarilla. Jos en nyt tänään pääse läpi laitan tekstarin tonne, että joku vois soitella.

Ajan peruminen sentään tehty inhimilliseksi! :laugh:
 
Mulla on muuten joskus myös käyny niin, että pitkällisen yrittämisen jälkeen pääsen jonoon, jonotan ties kuinkauan kunnes tulee vastaaja "ajanvaraus on auki bla blaa". Tämä tuli nyt mieleen, koska nyt olen jonossa, ja ajanvaraus menee kiinni klo 15. Ehdinkö ennen sitä...?
 
Saisinko kysyä tässä ketjussa nyt kun tuli mieleen, että kauan Vantaalla kestää päästä hammaslääkäriin?

Olen varannut ajan yli seitsemän kuukautta sitten, eikä kutsua, jonka pitäisi kuulemma tulla hyvissä ajoin, ole vieläkään lähetetty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mira:
Saisinko kysyä tässä ketjussa nyt kun tuli mieleen, että kauan Vantaalla kestää päästä hammaslääkäriin?

Olen varannut ajan yli seitsemän kuukautta sitten, eikä kutsua, jonka pitäisi kuulemma tulla hyvissä ajoin, ole vieläkään lähetetty.

Törkeen kauan. Viimeksi kun taistelin asiasta, aika luvattii lähettää 6kk pästä, mutta itse aika meni lähes vuoden päähän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on muuten joskus myös käyny niin, että pitkällisen yrittämisen jälkeen pääsen jonoon, jonotan ties kuinkauan kunnes tulee vastaaja "ajanvaraus on auki bla blaa". Tämä tuli nyt mieleen, koska nyt olen jonossa, ja ajanvaraus menee kiinni klo 15. Ehdinkö ennen sitä...?

et koska pääsääntöisesti ne suklee kaikki tollaset puoli tuntia ennen kun se virallisesti loppuisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on muuten joskus myös käyny niin, että pitkällisen yrittämisen jälkeen pääsen jonoon, jonotan ties kuinkauan kunnes tulee vastaaja "ajanvaraus on auki bla blaa". Tämä tuli nyt mieleen, koska nyt olen jonossa, ja ajanvaraus menee kiinni klo 15. Ehdinkö ennen sitä...?

et koska pääsääntöisesti ne suklee kaikki tollaset puoli tuntia ennen kun se virallisesti loppuisi.
 
Ei kai se sitten auta kuin odotella... täällä Vantaalla on tosi ärsyttävää ettei ne voi antaa heti sitä aikaa, Helsingissä annettiin se heti vaikka se menikin sinne kuukausien päähän.
 

Yhteistyössä