Mitä hittoa teen; olen kännissä ja mies tulee pian kotiin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis mies pääsee töistä kuudelta, ja hän ei juurikaan hyväksy juomistani, mutta tänään oli niin sietämätön riita äitini kanssa, ja minä kun olen heikko ihminen niin juon, eli siis;
mitä teen, myönnänkö miehelle kaiken vai mitä ihmettä teen?? Sen tiedän että jos hänelle myönnän, saan melkoiset haukut ellen jopa erouhkausta. Kerrotakoon että olen todella "heikko" ihminen, niin mieheni, kuin itsenikin mielestä :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mies pääsee töistä kuudelta, ja hän ei juurikaan hyväksy juomistani, mutta tänään oli niin sietämätön riita äitini kanssa, ja minä kun olen heikko ihminen niin juon, eli siis;
mitä teen, myönnänkö miehelle kaiken vai mitä ihmettä teen?? Sen tiedän että jos hänelle myönnän, saan melkoiset haukut ellen jopa erouhkausta. Kerrotakoon että olen todella "heikko" ihminen, niin mieheni, kuin itsenikin mielestä :(

Luulen, että miehesi kyllä huomaa, kerrot tai et. Joten käy suihkussa, juo paljon vettä ja kahvia, syö tukevasti. Ja sitten on selvempi olo kun mies tulee. Mitä parempi ja selvempi oma olosi on, sitä paremmin se riitakin sitten miehen kanssa menee. Ja vähemmän miestäkin harmittaa. Tunnusta vain heti ja pyydä anteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Oo rehellinen. Parempi se on pitemmän päälle kuin valehtelu.

Tätäpä itsekkin olen eniten ajatellut mutta miehen reaktio todellakin pelottaa; hän ei ole fyysisesti väkivaltainen mutta henkisesti hän osaa todella lyödä ihmisen maihin jos vain haluaa.

Ja juuri se että mies tietää että minulla on alkoholiongelma, mutta hän kuvittelee että voin tuosta vain lopettaa juomisen, vaikkei se todellakaan niin helppoa ole.. En vain halua menettää miestäni :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oikeasti tiedän että joudun niin kauheeseen piinapenkkiin että en lainkaan tajua mitä tehdä tässä tilanteessa :(

Lähde sitten illaksi kotoa jollakin verukkeella. Ja tule myöhään ja mahdollisimman selvänä takaisin.

Oikeasti tiedän että joudun niin kauheeseen piinapenkkiin että en lainkaan tajua mitä tehdä tässä tilanteessa :(

Jos jaksat niin laita sille hyvät safkat ja lempijuoma pöytään. Sitten siirryt makuuhuoneen puolelle. Et selitä mitään jos ei oo pakko.

Lähde sitten illaksi kotoa jollakin verukkeella. Ja tule myöhään ja mahdollisimman selvänä takaisin.

No mun on oltava täällä kun hän tulee, koska lapsetkin on kotona, ja en koskaan lähde kotoa kun mies tulee niin se herättäisi hänessä aivan varmasti epäilyn.

Alkuperäinen kirjoittaja Le Pen:

Jos jaksat niin laita sille hyvät safkat ja lempijuoma pöytään. Sitten siirryt makuuhuoneen puolelle. Et selitä mitään jos ei oo pakko.

Tää olis ihan sikahyvä idea jos vaan olisi ainekset ruokaan mutta aivan varmasti "unohtaisi" kaiken kun makkarin puolelle päästäisiin muttei se aivan helposti käy kun lapset kotona :(

No mun on oltava täällä kun hän tulee, koska lapsetkin on kotona, ja en koskaan lähde kotoa kun mies tulee niin se herättäisi hänessä aivan varmasti epäilyn.

Eli oot juonu vaikka oot lasten kanssa kotona, eikä muita aikusia paikalla?

Jotenkin mua ei nyt eniten huolestuta se että oot kännissä vaikka miehes on tulossa kotiin...

Alkuperäinen kirjoittaja Heihei:

Eli oot juonu vaikka oot lasten kanssa kotona, eikä muita aikusia paikalla?

Jotenkin mua ei nyt eniten huolestuta se että oot kännissä vaikka miehes on tulossa kotiin...

Jep, just näin, olen humalassa vaikka lapset on kotona, kyllä. No, humalani määrä ei ole todellakaan niin merkittävä että siitä lapsille olisi haittaa mutta itselleni todellakin on!!

Ap, sinulla on siis alkoholiongelma, mitä olet tehnyt tilanteen parantamiseksi?
Alkoholisti tunnetusti löytää aina syyn juomiseensa.

Totta, mulla on alkoholiongelma mutten ole asialle mitään tehnyt ja mieskin tietää että on ongelma mutta tietyissä tilanteissa hänkin jopa provosoi mua juomaan eli ei ole aivan täysin mun raitistumisenkaan kannalla.

Yhteistyössä