V
voi vide
Vieras
Siis meillä on alkanut kuulumaan jonkun toisen itkuhälytin, eli ilmeisesti on saman merkkinen ja taajuus. Erotan kyllä selvästi et ei oo omasta vauvasta kyse, kun mun vauva on jo isompi, mut tää "vieras" vauva kuulostaa aivan vastasyntyneeltä. Muutenhan ei ehkä niin paljoa tympis, mut kun heillä on tää itkuhälytin päällä sisälläkin, ja vauvaa siis hoitaessakin, ja kuulen heidän yksityisen perhe elämänkin/ keskustelut mitä ei varmaankaan ole tarkoitettu muiden korville... En jaksais enää omien lasten lisäksi kuunnella vieraan vauvan itkuja. Sit mulla on veilä taapero joka on monesti myös päikkäreillä vauvan nukkuessa ulkona, ja kiva kun joutuu säätään volumet kiinni ettei tää isompi lapsi herää vieraan vauvan ja hänen perheensä ääniin. Ja pakkohan mulla on toki itkuhälytin olla päällä kun oma vauvani on ulkona, joten en voi sitä sulkeakaan, kun en haluais kuulla muiden juttuja. Itsekkin yksi päivä olin mennyt oikasemaan itseni sohvalle, kun molemmat lapset olivat nukkumassa, niin eiköhän itkuhälyttimestä alkanut kuulumaan sen vastasyntyneen itkun juuri kun olin mukavassa "horroksessa"... Siis mitä mää teen??? Pitikö lähteä ostaan toinen itkuhälytin : (