Mitä herkkuja karppaajalle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten ois vaikka vyötärön kaventajan pitsa?
Tai vaikka marjarahka? siis itse tehtynä, tuoreita tai pakastettuja marjoja (siis mitä vaan) blenderiin,
500g rahkaa sekaan, vatkaa toisessa astiassa kermavaahtoa semmonen 2,5 desin purkki vaahdoksi, ja sekoita nämä kaksi, makeuta joko makeutusjauheella tai sokerilla :) Tulee muuten sika hyvää, proteiinipitoista, ja vhh :) makeutusaineella on vähäkaloristakin :)
Karppaaja voi nauttia vaikka mistä, esim tummasta suklaasta (kaikkeen tottuu).

Terv. Entinen karppaaja :D
Kaventajan ohjeenkin voin etsiä sulle kaapista jos tahdot
 
Niin ku siis meillä töissä aikamonet välttää sitä ja tätä ja "muka" karppaavat. Niimpä niin... No kuitenkin tykkään leipoa töihin jotain herkkuja, kahville. Noi tyypit sit jättää ottamatta aina. Siksi kyselen että olis niin kiva leipoo jotain mikä kelpaa heillekin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Alkuperäinen kirjoittaja hiilarisyöppö:
..miks muuten suklaata? Mussutan tässä just Pandan tummaa suklaata, tää näyttäs olevan 53% hiilareita.. on muuten parasta suklaata..

maraboun 86%suklaassa on vaan 19hiilarii/100g

Oukei. Onko siinä muuten maitoa? Pandassa ei..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Niin ku siis meillä töissä aikamonet välttää sitä ja tätä ja "muka" karppaavat. Niimpä niin... No kuitenkin tykkään leipoa töihin jotain herkkuja, kahville. Noi tyypit sit jättää ottamatta aina. Siksi kyselen että olis niin kiva leipoo jotain mikä kelpaa heillekin.

http://karppaus.info/resepti/index.php
 
Mutakakkua.

200 g voita
200 g tummaa suklaata - sulata nämä

joukkoon makeutusainetta jos tarvis sekä 5 kananmunaa, vatkataan. Lisätään 2 rkl mantelijauhoja ja koko komeus irtopohjavuokaan, 200 astetta ja 10 minuuttia. tarjotaan kermavaahtonokareen kanssa.


Rahkaa mä teen usein jälkkäriksi. Kermaa, rahkaa, hitunen makeutusainetta ja esim. mansikoita, mustikoita, päärynälohkoja jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Niin ku siis meillä töissä aikamonet välttää sitä ja tätä ja "muka" karppaavat. Niimpä niin... No kuitenkin tykkään leipoa töihin jotain herkkuja, kahville. Noi tyypit sit jättää ottamatta aina. Siksi kyselen että olis niin kiva leipoo jotain mikä kelpaa heillekin.

http://karppaus.info/resepti/index.php

KIIIIIIITTTTTOOOOOOSSSSS

Ei tarttte enää stressata. Tuolta löytyy vaikka mitä!!! Nyt sitten voi kaikille leipoo ja sit nähdään onko kyse vaan "karppaamisesta" vai siitä että mun kokki taitoja epäillään....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Niin ku siis meillä töissä aikamonet välttää sitä ja tätä ja "muka" karppaavat. Niimpä niin... No kuitenkin tykkään leipoa töihin jotain herkkuja, kahville. Noi tyypit sit jättää ottamatta aina. Siksi kyselen että olis niin kiva leipoo jotain mikä kelpaa heillekin.

http://karppaus.info/resepti/index.php

KIIIIIIITTTTTOOOOOOSSSSS

Ei tarttte enää stressata. Tuolta löytyy vaikka mitä!!! Nyt sitten voi kaikille leipoo ja sit nähdään onko kyse vaan "karppaamisesta" vai siitä että mun kokki taitoja epäillään....

ja käytä tota Maraboun 86 suklaata äläkä pandan tummaa.. niissähän on hillitön ero..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiilarisyöppö:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Niin ku siis meillä töissä aikamonet välttää sitä ja tätä ja "muka" karppaavat. Niimpä niin... No kuitenkin tykkään leipoa töihin jotain herkkuja, kahville. Noi tyypit sit jättää ottamatta aina. Siksi kyselen että olis niin kiva leipoo jotain mikä kelpaa heillekin.

http://karppaus.info/resepti/index.php

KIIIIIIITTTTTOOOOOOSSSSS

Ei tarttte enää stressata. Tuolta löytyy vaikka mitä!!! Nyt sitten voi kaikille leipoo ja sit nähdään onko kyse vaan "karppaamisesta" vai siitä että mun kokki taitoja epäillään....

ja käytä tota Maraboun 86 suklaata äläkä pandan tummaa.. niissähän on hillitön ero..

Joo no sen oon aina tienny että mitä tummempaa suklaata sen tervellisempää... Meillä käytetään Lidl tummia suklaita oliskos tossa 22 % hiilareita tai jotain....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
Miten ois vaikka vyötärön kaventajan pitsa?
Tai vaikka marjarahka? siis itse tehtynä, tuoreita tai pakastettuja marjoja (siis mitä vaan) blenderiin,
500g rahkaa sekaan, vatkaa toisessa astiassa kermavaahtoa semmonen 2,5 desin purkki vaahdoksi, ja sekoita nämä kaksi, makeuta joko makeutusjauheella tai sokerilla :) Tulee muuten sika hyvää, proteiinipitoista, ja vhh :) makeutusaineella on vähäkaloristakin :)
Karppaaja voi nauttia vaikka mistä, esim tummasta suklaasta (kaikkeen tottuu).

Terv. Entinen karppaaja :D
Kaventajan ohjeenkin voin etsiä sulle kaapista jos tahdot

vähäkalorisesta voi olla montaa mieltä:

500gr maitorahkaa
2,5 dl kuohukermaa
+sokerit/makeutusaineet
+marjat

Kaloreita pelkästä rahkasta ja kermasta 1200...siihen marjat ja sokerit päälle...

Toisaalta, eihän tuota kerralla kukaan syö...
 

Yhteistyössä