K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hiilarisyöppö:..miks muuten suklaata? Mussutan tässä just Pandan tummaa suklaata, tää näyttäs olevan 53% hiilareita.. on muuten parasta suklaata..
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:Alkuperäinen kirjoittaja hiilarisyöppö:..miks muuten suklaata? Mussutan tässä just Pandan tummaa suklaata, tää näyttäs olevan 53% hiilareita.. on muuten parasta suklaata..
maraboun 86%suklaassa on vaan 19hiilarii/100g
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Niin ku siis meillä töissä aikamonet välttää sitä ja tätä ja "muka" karppaavat. Niimpä niin... No kuitenkin tykkään leipoa töihin jotain herkkuja, kahville. Noi tyypit sit jättää ottamatta aina. Siksi kyselen että olis niin kiva leipoo jotain mikä kelpaa heillekin.
Alkuperäinen kirjoittaja idu:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Niin ku siis meillä töissä aikamonet välttää sitä ja tätä ja "muka" karppaavat. Niimpä niin... No kuitenkin tykkään leipoa töihin jotain herkkuja, kahville. Noi tyypit sit jättää ottamatta aina. Siksi kyselen että olis niin kiva leipoo jotain mikä kelpaa heillekin.
http://karppaus.info/resepti/index.php
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja idu:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Niin ku siis meillä töissä aikamonet välttää sitä ja tätä ja "muka" karppaavat. Niimpä niin... No kuitenkin tykkään leipoa töihin jotain herkkuja, kahville. Noi tyypit sit jättää ottamatta aina. Siksi kyselen että olis niin kiva leipoo jotain mikä kelpaa heillekin.
http://karppaus.info/resepti/index.php
KIIIIIIITTTTTOOOOOOSSSSS
Ei tarttte enää stressata. Tuolta löytyy vaikka mitä!!! Nyt sitten voi kaikille leipoo ja sit nähdään onko kyse vaan "karppaamisesta" vai siitä että mun kokki taitoja epäillään....
Alkuperäinen kirjoittaja hiilarisyöppö:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja idu:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Niin ku siis meillä töissä aikamonet välttää sitä ja tätä ja "muka" karppaavat. Niimpä niin... No kuitenkin tykkään leipoa töihin jotain herkkuja, kahville. Noi tyypit sit jättää ottamatta aina. Siksi kyselen että olis niin kiva leipoo jotain mikä kelpaa heillekin.
http://karppaus.info/resepti/index.php
KIIIIIIITTTTTOOOOOOSSSSS
Ei tarttte enää stressata. Tuolta löytyy vaikka mitä!!! Nyt sitten voi kaikille leipoo ja sit nähdään onko kyse vaan "karppaamisesta" vai siitä että mun kokki taitoja epäillään....
ja käytä tota Maraboun 86 suklaata äläkä pandan tummaa.. niissähän on hillitön ero..
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:Miten ois vaikka vyötärön kaventajan pitsa?
Tai vaikka marjarahka? siis itse tehtynä, tuoreita tai pakastettuja marjoja (siis mitä vaan) blenderiin,
500g rahkaa sekaan, vatkaa toisessa astiassa kermavaahtoa semmonen 2,5 desin purkki vaahdoksi, ja sekoita nämä kaksi, makeuta joko makeutusjauheella tai sokerillaTulee muuten sika hyvää, proteiinipitoista, ja vhh
makeutusaineella on vähäkaloristakin
Karppaaja voi nauttia vaikka mistä, esim tummasta suklaasta (kaikkeen tottuu).
Terv. Entinen karppaaja
Kaventajan ohjeenkin voin etsiä sulle kaapista jos tahdot