Mitä herkkuja aiotte tänään syöpötellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Herkutellaanko joka perheessä joka perjantai-iltana? Meillä syödään normaali iltapala vaan, ja sillä siisti... Yleensä näin.

Ei... Meillä ei oo päiväsidonnaista ainakaan :)

Mut siis herkutellaanko teillä joka viikko kuitenkin? Meillä ei... läheskään joka viikko.

Kanarisottoa lounaaksi. Nyt syötiin uusia perunoita ja nakkeja. No nakit voi herkuiksi luokitella, mutta ei meillä kyllä mikään herkuttelupäivä ollut, äiti vaan on nyt vähän laiskana.

Tosin sen verran olen itse herkutellut, että on mennyt kohta 1,5 litraa pepsi maxia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Herkutellaanko joka perheessä joka perjantai-iltana? Meillä syödään normaali iltapala vaan, ja sillä siisti... Yleensä näin.

Ei... Meillä ei oo päiväsidonnaista ainakaan :)

Mut siis herkutellaanko teillä joka viikko kuitenkin? Meillä ei... läheskään joka viikko.

Joo, kyllä varmaankin näin... Joka viikko jtn hyvää... Sillon tällöin. Mutta siis mikä kellekin on sitten hyvää... Mulle uudet perunat ja kuppikastike on erityisherkkua :) Miehelle vaikka uunijuusto... vaan esimerkkeinä. Meillä lapsi 1,5v. niin useimmiten kyllä herkutellaan kun hän nukkuu. Mutta lapsen kanssa herkutellaan vaikka hedelmäsalaatilla.

Yhteistyössä