Mitä herkkua tarjolla ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mie en tajua että A ) juopotteletteko te joka perjantai ja B ) onko märsyttävä myös hulluna?!?

Ei ole edes lasia ja just söin jäisiä karviaisia, liekö herkkua kenenkään muun mielestä...

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Siis mie en tajua että A ) juopotteletteko te joka perjantai ja B ) onko märsyttävä myös hulluna?!?

Ei ole edes lasia ja just söin jäisiä karviaisia, liekö herkkua kenenkään muun mielestä...

Joo, tähän voi vallan vastata että ei mitään, jos siltä tuntuu.
Ja voinhan tätä kysyä tiistaina , niin ei sitte ahista nii paljon.

Haa, et ole ainoa ;) Jäiset karviaiset olivat mun raskauden aikainen himoni, enkä pahaksi pistä vieläkään vaikka raskaudesta on jo 9 vuotta aikaa.

Mä en pääsääntöisesti juo ollenkaan ja mun normiherkut on aika saamaa tasoa noitten sun karviaisten kanssa.

Tänään pikkeuksellisesti syönyt jo 2 jäätelöä ja aion juoda vielä siiderinkin kun saunassa käydään. Aamulla alkaa koulu klo 8, että enempää en valitettavasti voi juoda, muuten vetäisin överilärvit ja polttaisin tupakkaakin. nih.

Yhteistyössä