mitä herkkävatsaiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teijuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

teijuli

Vieras
poikani on ollut tosi herkkävatsainen aina. monien kokeilujen jälkeen neocate korvike passasi. nyt lääkäri käski aloittaa kiinteät. aloitin itse tehdyllä maissivellillä ja maissipuurolla. sitten aloin antamaan päärynäsosetta. poika on ollut tosi iloinen ja hyvän tuulinen , mutta kun aloimme syömään perunaa ja sitten bataattia niin pojasta tuli tosi kiukkuinen ja ittkuinen eikä nuku kovin hyvin. mitä te olette syöttäneet herkkävatsaisille vauvoille? vai tottuukohan maha noihin ruokiin? pojalla ikää kohta 5kk. myös posket on alkanut punoittaa.

Vastaan kaikenikäisille CROHNin tautia tai muuta suolistosairautta poteville eli vauvasta vaariin. Minulla todettiin Crohn tammik. 1996. Sitä ennen SCLERODERMA (IHOSAIRAUS), POLYMYOSIITTI (LIHASSAIRAUS). Sen jälk. fibromyalgia, refluksia, Sjögrenin syndrooman (silmien kuiv.) ja Raynaudin oireen alkuvaih., Addison tauti....plus vuosien oksentelua...paino 38 kg. Olen parantunut !!, mutta lihasheikk. vaivaa. Mm. lääkäri AKI LOIKKASEN ja immunologi, biokemisti, homeop. MARITA ISOMÄEN KANSSA YHTEISTYÖLLÄ olemme saaneet tuloksia.:

VAUVAT:vauvahieronta päivittäin sekä ruoansulatusentsyymit joka aterialla ja erit. BIFIDO-maitohappobakt. sis. itse tehty jugurttivalmiste. TURVALLISET valm. ovat saksal. P. M. -International-yrityksen FITLINE-tuotteita.Kts. tietoa www.515061.well24.com. Ruoansulatusentsyymivalmisteet BASICS BIO PLUS tai PHYTO SEKÄ JUGURTTI ALL-IN 1000 ovat siis TURVALLISIA ja LISÄAINEETTOMIA. SAMAT valm. kaikenikäisille. Käytännön kokemuksia jo 4 vuodelta.

Soita 050-5960864 KIRSTI RIKALA (10-17.00). Toimin ainoastaan kännykän kautta ja luennoilla. Kirjaani "KOLIIKKI-apua hieronnalla ja ruokavaliolla" saa kirjastoista, neuvoloista ja minulta (25,00 postienn.)

LUENNOT:"PELASTAKAA EDES SUOLISTO"-tiistaina 3.5.05 Helsingin Herttoniemessä (mekaanikonk. 3A) klo 18,00. Ilmainen. TAMPEREELLA Hotelli Tammer klo 18.00 myös ti 3.5.05 MARITA ISOMÄKI (noin 7 e). TULKAA HANKKIMAAN TIETOA, MITEN ITSEKIN VOI VAIK. TERVEYTEEN.

Yhteistyössä