M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja postitäti:20kpl paketeissa pieni kuori maksaa 80 senttiä kpl ja iso 1,80?kpl, postimaksu maksettu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pieni on kylläkin 90cent...
Alkuperäinen kirjoittaja postitäti:20kpl paketeissa pieni kuori maksaa 80 senttiä kpl ja iso 1,80?kpl, postimaksu maksettu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja postitäti:20kpl paketeissa pieni kuori maksaa 80 senttiä kpl ja iso 1,80?kpl, postimaksu maksettu
Sain tuossa huutonetistä paketin pieni ja kevyt.pienestä seuraava koko ei a4 koko vaan pienempi.Myyjä veloitti 3e postikuluista.Siksi kysyin.Elikkä tämä maksaa todellisuudessa kuori o.80s ja postikulut jo siinä niinkö ?
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja postitäti:20kpl paketeissa pieni kuori maksaa 80 senttiä kpl ja iso 1,80?kpl, postimaksu maksettu
Eikö sen pienen kuoren hinnaksi tule 0,90 senttiä per kuori?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja postitäti:20kpl paketeissa pieni kuori maksaa 80 senttiä kpl ja iso 1,80?kpl, postimaksu maksettu
Sain tuossa huutonetistä paketin pieni ja kevyt.pienestä seuraava koko ei a4 koko vaan pienempi.Myyjä veloitti 3e postikuluista.Siksi kysyin.Elikkä tämä maksaa todellisuudessa kuori o.80s ja postikulut jo siinä niinkö ?
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja postitäti:20kpl paketeissa pieni kuori maksaa 80 senttiä kpl ja iso 1,80?kpl, postimaksu maksettu
Sain tuossa huutonetistä paketin pieni ja kevyt.pienestä seuraava koko ei a4 koko vaan pienempi.Myyjä veloitti 3e postikuluista.Siksi kysyin.Elikkä tämä maksaa todellisuudessa kuori o.80s ja postikulut jo siinä niinkö ?
Siis jos kyseessä oli paperiarkin puolikkaan kokoinen kirjekuori. Sen kappale hinta postikuluineen on 90 senttiä.
Paperiarkin kokoinen kuori, eli se isompi taas maksaa postikuluineen 1,80.
Kummassakin tapauksessa myyjä on huijannut sinua postikuluissa. Eli laita hänelle negaa palautteeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja postitäti:20kpl paketeissa pieni kuori maksaa 80 senttiä kpl ja iso 1,80?kpl, postimaksu maksettu
Sain tuossa huutonetistä paketin pieni ja kevyt.pienestä seuraava koko ei a4 koko vaan pienempi.Myyjä veloitti 3e postikuluista.Siksi kysyin.Elikkä tämä maksaa todellisuudessa kuori o.80s ja postikulut jo siinä niinkö ?
Siis jos kyseessä oli paperiarkin puolikkaan kokoinen kirjekuori. Sen kappale hinta postikuluineen on 90 senttiä.
Paperiarkin kokoinen kuori, eli se isompi taas maksaa postikuluineen 1,80.
Kummassakin tapauksessa myyjä on huijannut sinua postikuluissa. Eli laita hänelle negaa palautteeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Lisään vielä, helpostikuoret myydään paketeissa. Pienet kuoret maksavat 19 euroa paketti. Paketissa on 20 kuorta. Ja kun summan jakaa kuorta kohden, hinnaksi tulee 90 centtiä.
Itse velotan sen 90 senttiä huutajalta. En mitään extra-kuluja.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Lisään vielä, helpostikuoret myydään paketeissa. Pienet kuoret maksavat 19 euroa paketti. Paketissa on 20 kuorta. Ja kun summan jakaa kuorta kohden, hinnaksi tulee 90 centtiä.
Itse velotan sen 90 senttiä huutajalta. En mitään extra-kuluja.
ja tää kuori on a4 kokoisesta puolet ei postikortin kokoinen , helv myyjä
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Lisään vielä, helpostikuoret myydään paketeissa. Pienet kuoret maksavat 19 euroa paketti. Paketissa on 20 kuorta. Ja kun summan jakaa kuorta kohden, hinnaksi tulee 90 centtiä.
Itse velotan sen 90 senttiä huutajalta. En mitään extra-kuluja.
ja tää kuori on a4 kokoisesta puolet ei postikortin kokoinen , helv myyjä
elä myyjää syytä, vaan ittees. sähän sen maksoit. olsit jättäny huutamati
Alkuperäinen kirjoittaja ostaja:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja postitäti:20kpl paketeissa pieni kuori maksaa 80 senttiä kpl ja iso 1,80?kpl, postimaksu maksettu
Sain tuossa huutonetistä paketin pieni ja kevyt.pienestä seuraava koko ei a4 koko vaan pienempi.Myyjä veloitti 3e postikuluista.Siksi kysyin.Elikkä tämä maksaa todellisuudessa kuori o.80s ja postikulut jo siinä niinkö ?
Siis jos kyseessä oli paperiarkin puolikkaan kokoinen kirjekuori. Sen kappale hinta postikuluineen on 90 senttiä.
Paperiarkin kokoinen kuori, eli se isompi taas maksaa postikuluineen 1,80.
Kummassakin tapauksessa myyjä on huijannut sinua postikuluissa. Eli laita hänelle negaa palautteeksi.
Jos se myyjä on ilmoittanut postikuluksi 3e niin eipä siitä voi mun mielestä laittaa negaa vaikka lähettäis sen 70centillä.
Ostajahan tekee sen päätöksen että onko valmis maksamaan 3e postikuluja ko. tuotteesta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Lisään vielä, helpostikuoret myydään paketeissa. Pienet kuoret maksavat 19 euroa paketti. Paketissa on 20 kuorta. Ja kun summan jakaa kuorta kohden, hinnaksi tulee 90 centtiä.
Itse velotan sen 90 senttiä huutajalta. En mitään extra-kuluja.
ja tää kuori on a4 kokoisesta puolet ei postikortin kokoinen , helv myyjä
elä myyjää syytä, vaan ittees. sähän sen maksoit. olsit jättäny huutamati
Kysyin myyjältä yv ennen huutoa miten perustuu nuo 3e pk vastasi : Kuori siinä maksaa, silloin minua huijasi.
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Lisään vielä, helpostikuoret myydään paketeissa. Pienet kuoret maksavat 19 euroa paketti. Paketissa on 20 kuorta. Ja kun summan jakaa kuorta kohden, hinnaksi tulee 90 centtiä.
Itse velotan sen 90 senttiä huutajalta. En mitään extra-kuluja.
ja tää kuori on a4 kokoisesta puolet ei postikortin kokoinen , helv myyjä
elä myyjää syytä, vaan ittees. sähän sen maksoit. olsit jättäny huutamati
Ainakin heitän sille meilin ja jätän palautteen antamatta kokonaan en laita yhtään mitään
Kysyin myyjältä yv ennen huutoa miten perustuu nuo 3e pk vastasi : Kuori siinä maksaa, silloin minua huijasi.
Totta toki huijasi.
Pyydät ylimääräiset pk´t takaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Lisään vielä, helpostikuoret myydään paketeissa. Pienet kuoret maksavat 19 euroa paketti. Paketissa on 20 kuorta. Ja kun summan jakaa kuorta kohden, hinnaksi tulee 90 centtiä.
Itse velotan sen 90 senttiä huutajalta. En mitään extra-kuluja.
ja tää kuori on a4 kokoisesta puolet ei postikortin kokoinen , helv myyjä