Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2005 klo 19:28 Borealis kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2005 klo 13:13 toisenlainen kirjoitti:Tänne heppahöperöiden ja "tekstiililiikkujien" sekaan uskaltaudun ihan toisenlaisella harrastuksella: moottoripyöräily.
Okei, myönnetään: se on vähän vähemmällä nyt, kun tuo tenava on niin pieni, alle 2 v vasta. Ja viime kesä oli kovin sateinenkin.
Kunhan ipana kasvaa, hankimme sivuvaunun, joko minun tai miehen pyörään (ja minulla on tarkoitus hommata isompi vehje alle) jolloin pääsemme koko perhe reissuun ja ajelemaan.
Täällä ilmoittautuu joukkoon mukaan toinen moottoripyörään hassahtanut äitee![]()
pääasiassa tekstiililiikkumista sekin on, nahat kun ei lämmitä enään näin syksyllä paljoa![]()
Lapset kulkee lyhyemmät matkat takana, pidempiin reissuihin joutuvat hoitoon ja vanhemmat lähtee kaksistaan =)
Tuon lisäksi töissä käynti kuuluu harrastuksiin.. kiva lisä siinä on se että siitä vielä maksetaan mulle![]()
Ja ompelukoneet surisee kun inspistä löytyy ja puikot kilkattaa sukkia näin ilmojen kylmetessä....