mitä haluat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaputar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinulla on ihan väärä suunta, jos lankapuhelinta käyttäisi. Siinäs näet, kännykkä on parempi, on paljon lähempänä!!
Kyllähän tiedät vaputtaren, kuin itse kevät.
Kauneushan on katsojan silmissä... :)

Kaukaa, kaukaa olen, jos matkaa mitataan. Muuten lähellä, sillä ruudun tällä puolellahan minä!! Kännykkä on hyvä kapine, soi ja piippaa, vaikka kuinka välimatkaa on..

Keväthurma on vakava tauti, onko sinulla lääkkeitä?? Auttaisiko soitto, tuskinpa.. Vaputar, eikö nimi kelpaa? Olethan itsekin
Mr Vappu. Kovin miehekäs nimi, onko kuvaava?

Sanoinhan et Vaputar on sievä nimi... Siis kelpaa:) joo tää on vakava mut kiva tauti, jos saa tarpeeksi lääkettä... Aamuin, illoin ja päivälläkin pitäisi saada:) ei soitto paranna mut vois lieventää tai sit pahentaa... Eli jätetään se nyt:) kuinka paljon sinun rintoihin mahtuu kevättä? Eli onko sinulla hurman oireita?:) Joo ja nimeni on aika kuvaava...

""Nähdään"" vähän ajan päästä!
Vai tautiisi etsit lääkettä, kerro heti kun tiedät mikä auttaa. Tauti on erittäin tarttuva, ja sitä on kovasti liikkeellä, taidan itsekin siihen sairastua!! Ensimmäiset oireet tuntuvat jo ja tilanne pahenee :(. Onneksi on sairasta yksin, sillä ruudun toisella puolella oireet ovat jo pidemmällä...

Moi! Kerkes joku feikki alkaa uuden ketjun... Mut hei, minulle alkaa hahmottua lääke tähän tautiini... Se oli... Odotas nyt, se alkaa v kirjaimella... Vapu... Jotain:) mietin tässä et liittyyköhän jäykkyys ja kihelmöinti tähän tautiin... Miten sinä oireilet? :)

Oireesi, taitavat olla vakavia! Miten aiot niistä selvitä? Jäykkyys, voi voi, se on kai vakavaa?? Kihelmöinti, pystytkö kihelmöimään takaisin, vai onko se yksipuolista?? Jos lääke, nimeltä Vapu..auttaa, se olisi ihme!
Omat oireeni ovat hiukan erilaiset, miksiköhän? Jäykkyyttä ei esiinny, mutta kovasti kutkuttava tunne, en oikein osaa selittää, tuntuu joka puolella..mistä apua?? :)