?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja ainakin:Lunta ja kivan pakkasen.ja vaikka jonku korun.
nyt vähän tarkennusta.
millasen korun?korvikset,riipuksen,sormuksen?
ja jos ei noita valkeita jouluja kans. jotain sellasta minkä voi toivoa ja oikeesti saada.niinku rahalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Mä toivoisin jonkun lahjan, jota ei ole ostettu vaan siksi "kun on pakko ostaa" tai "apua: huomenna on joulu...ööö... otan tämän"-periaatteella. Mutta luultavasti mies huomaa aattona, että on aatto ja toteaa, että ei sit ehtiny ostaa mitään. (vali vali: mutta sama tapahtuu synttäreinä, äitienpäivänä jne.... )
Lahjakortti kampaajalle ois kiva tai Henning Mankellin uusin kirja.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Mä toivoisin jonkun lahjan, jota ei ole ostettu vaan siksi "kun on pakko ostaa" tai "apua: huomenna on joulu...ööö... otan tämän"-periaatteella. Mutta luultavasti mies huomaa aattona, että on aatto ja toteaa, että ei sit ehtiny ostaa mitään. (vali vali: mutta sama tapahtuu synttäreinä, äitienpäivänä jne.... )
Lahjakortti kampaajalle ois kiva tai Henning Mankellin uusin kirja.
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Sähköhammasharjan... Luin tänää lehdestä että jos ei sellaista omista niin on aika hankkia seJoten menee toivomuslistalle (saa sitä tosin muutki käyttää
)
ja minä taas käytän aina vain sähköharjaa, vain synnärillä ollessa pesin tavallisellaAlkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Sähköhammasharjan... Luin tänää lehdestä että jos ei sellaista omista niin on aika hankkia seJoten menee toivomuslistalle (saa sitä tosin muutki käyttää
)
Offtoppic: hammasharja yhteiskäyttöön? Mutta miksi?
Selitettiinkö lehdessä sen tarkemmin, miksi nyt ois aika sellainen hankkia? Mulla oli joku 6-7 vuotta sitten sellainen ja tulihan sitä jonkin verran käytettyä, mutta siirryin takas tavalliseen, kun en sähköisestä oikein tykännyt..