mä tuolla yhdessä ketjussa jo sanoinkin....mulla kiristetään ylävatsalihakset takaisin omalle paikalleen ja lärpäke poistetaan tuosta alavatsasta. Muuhun ei kosketa.
Mä haluan tän pirun jättimahan, jättitissit ja turvotukset pois! Alkaa jo kyllästyttämään. :/ Hitsi, tällä hetkellä en löydä mitään mihin olisin tyytyväinen. :snotty:
Olen ihan hoikka ja nätti, mutta rinnat ei kahden raskauden, imetyksen ja laihtumisen jälkeen ole entisellään, ja niihin voisin ottaa enemmän kokoa. Myös toisesta raskaudesta jäi vähän suonikohjuja, jotka ei sääriä kaunista. Vatsaan olen kyllä tyytyväinen. Onneksi ei tullut raskausarpia, ja on ihan yhtä litteä kuin ennen lapsiakin. Ai niin, hiuksetkin vois olla tuuheammat..
Mä en oikeestaan haluais muuttaa yhtään mitään. Mutta jos joku puukkoa pitäis kaulalla, ja vaatis mua tekemään itselleni jotain, niin ehkä kohotuttaisin rintoja.
Olen itseeni tyytyväinen tämmösenäkin =) Huuliin olen erittäin tyytyväinen, silmiin kans.
Vatsa, peppu ja reidet pienemmiksi ja kiinteämmiksi. Pärstävärkkiin olen ihan tyytyväinen, vaikka iho saisikin olla parempi. Ärsyttää nuo satunnaiset finnit.
No, jos nyt oikein alan katselemaan virheitä etsien, niin tottakai, kaikki vaan uusiks...
Mut oikeasti en juurikaan jaksa miettiä, peiliin kun katson, niin ihan ok siel näkyy olevan.