Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä oon aina luullut, että oma piha ja rauha on se syy hankkia omakotitalo.
Miten täällä on näin höynäytettävää porukkaa?
Ap nauttii kun ketju vaan kasvaa ja porukka on ihan tosissaan)
Minäkin uskon, että aloittaja provoilee, mutta vastaan silti..
En tykkää siitä, jos naapurin lapset leikkivät meidän pihassa ilman lupaa. Meidän piha on MEIDÄN piha eikä sinne ole kenelläkään ilman lupaa asiaa. En myöskään tykkää, että naapurin mies on kiinnittänyt meidän pihalla olevaan sähkötolppaan oman linnunpönttönsä ja käy sitä siivoamassa vaikka talomme edellinen omistaja onkin antanut siihen luvan. En tykkää myöskään, että toisen naapurin koira juoksee meidän pihassa irrallaan.
Täällä on ollut tilanteita, jolloin naapurin lapset ovat leikkineet piilosta ja ovat tulleet rajojen yli meidän pihan puolelle mm. puuvajaan piiloon. Silloin kävin komentamassa omalle tontille. Ei meidän puuvaja ole mikään yleinen leikkipaikka. Edes omilla lapsilla ei ole sinne asiaa, koska siellä on miehen työkaluja ja muutenkin vaarallista.
Jos kuulisin, että naapurin tenavat ovat hyppineet meidän trampalla meidän poissaollessa, niin antaisin kyllä kuulla kunniansa. Ilman lupaa on meidän pihaan turha tulla, varsinkin jos ei edes olla itse kotona.
Ehkä olen niuho, mutta olen tarkka omasta yksityisyydestäni ja minulle oma koti ja oma tontti on pyhä. Kunnioitan myös muiden pihoja enkä anna lasteni mennä naapuriin ilman heidän lupaansa.
Alkuperäinen kirjoittaja tsiisus sentään;28877381:Jos olet tosissasi, niin sinulta on pahasti vanhemmuus hukassa. Yksinkertaisesti kiellät lapsiasi. Vai eivätkö he tottele sinua? Jos eivät tottele, niin sitten lapset arestiin loppupäiväksi joka ikinen kerta, kun menevät naapurin puolelle. Tai joku muu rangaistus, joka tehoaa lapsiisi.
Taidat vain olla niin laiska, ettet viitsi vahtia lapsiasi ja päästät heidät naapuriesi riesaksi. Meillä puhuisi jo koivuniemen herra, jos kiellosta huolimatta tunkisivat pihalleni.
En tajua, en kerta kaikkiaan tajua! Eihän se piha siitä mihinkään kulu! Silti naapuri näyttää aina hapanta naamaa tai taluttaa lapsiani takaisin "omalle pihalle siitä". Aina vaan äkeämmin. Prkl. Ehkä lapseni katkovat täydellistä nurmikkoa? Tai saattavat hiekkalaatikon epäjärjestykseen?
Meillä siis lapset 2,3 ja 5vee ja asutaan omakotialueella. En hoksaa mitä se haittaa kun lapseni joskus leikkivät naapurin pihan hiekkalaatikolla tai kävelevät pihalla? Ei se piha siitä kulu! Naapuri sanoi, ettei jaksa joka päivä "palauttaa" lapsiani pihalleen, mutta miksi pitäisi palauttaa???? Onko muita jotka ei ymmärrä!?